Maliniaq Napisano 2 Grudzień 2014 Napisano 2 Grudzień 2014 (edytowane) Witam szanowne grono użytkowników! W końcu znalazłem chwilę czasu, żeby zabrać się za rozpoczęty dawno temu projekt, i go skończyć, co by mnie nie męczył nocami. Chciałem zapytać o rady i poprosić o krytykę, co mogę poprawić i ulepszyć bo nie przystoi :) Dzięki niemu sporo się nauczyłem odnośnie interiorów, mam nadzieję że kończąc go nauczę się jeszcze więcej. Na chwilę obecną wrzucam 4 ujęcia z salonu, sypialnia, łazienka i balkon jeszcze mocno w proszku. Głośniki, żaglówka, część książek, dywan, róże, winogrona, przyprawy, origami pod TV i lampki to konstrukcje z nieocenionego Evermotion. Co wygląda wg Was źle, dobrze, a co ujdzie, ale mogłoby być lepiej? Dzięki serdecznie i pozdrawiam :) Maliniaq Edytowane 2 Grudzień 2014 przez Maliniaq
W Art Napisano 2 Grudzień 2014 Napisano 2 Grudzień 2014 Ja co prawda mistrzem tutaj nie jestem, ale z tego co mnie razi: - pierwszy render - mało ciekawy kadr wg mnie, a nawet jak to wyprostowałbym piony bo lecą do przodu, z materiałem na tv bym pokombinował, z tym dywanem być coś zrobił. Displacementem go robiłeś ? - może zmniejszyć. - drugi - razi białym światłem strasznie mocno i dużą uwagę się skupia na stole, a chciałoby na ciekawszych detalach drugiego planu zawiesić bardziej oko, - na trzecim to przepalenie też trochę dokucza, ten dywan tu mocno z tą krawędzią działa nie dobrze, i mocny noise masz na szafkach, - czwarty to głównie szum na szafkach i znów stół zasłania dużo
Maliniaq Napisano 3 Grudzień 2014 Autor Napisano 3 Grudzień 2014 Ja co prawda mistrzem tutaj nie jestem, ale z tego co mnie razi: - pierwszy render - mało ciekawy kadr wg mnie, a nawet jak to wyprostowałbym piony bo lecą do przodu, z materiałem na tv bym pokombinował, z tym dywanem być coś zrobił. Displacementem go robiłeś ? - może zmniejszyć. - drugi - razi białym światłem strasznie mocno i dużą uwagę się skupia na stole, a chciałoby na ciekawszych detalach drugiego planu zawiesić bardziej oko, - na trzecim to przepalenie też trochę dokucza, ten dywan tu mocno z tą krawędzią działa nie dobrze, i mocny noise masz na szafkach, - czwarty to głównie szum na szafkach i znów stół zasłania dużo - pierwszy render - masz rację, rzeczywiście trochę mi te ściany poleciały. Materiał TV dość sporo krwi mi napsuł, ale skoro się rzuca w oczy, to widocznie jeszcze trzeba posiedzieć :) Dywan jak w pierwszym poscie - evermotion ;) - mega jasności na granicy przepalenia (nie jest przepalone :) ) to moje zboczenie, po prostu tak lubię - szum na szafkach, może masz jakiś pomysł jak się go pozbyć? Większość wartości podbijałem w kosmos, oprócz wydłużenia czasu renderowania nie poprawiło to nic... Dzięki za odpowiedź!
W Art Napisano 4 Grudzień 2014 Napisano 4 Grudzień 2014 Ale podbiłeś wartość czego ? światła ustawień w vrayu czy w materiale ? Walnij w zakładce reflection materiału subdivision na 40 może coś da
Pablo Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 dzbanek na ostatnim renderze wygrał :D wyglada jakby mial z 50 litrow pojemnosci :D Jesli chodzi o reszte, materialy i oswietlenie jest ok, dywan do poprawy(krawedzie)
skalpel3d Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Szanujemy zboczenia tylko żeby jeszcze były zgodne z realizmem optycznym :) Na dworze masz bombę atomową a w mieszkaniu cieniowanie jak w dzień szary bury i pochmurny, dwa biel na skraju przepaleń zabija ci w scenie naturalne delikatne cieniowanie obiektów np obrazek na ścianie , framuga od drzwi. Totalnie matowa podłoga drewniana nawet deska swierzo heblowana ma pewnego rodzaju naturalny połysk i nie jest tak matowa jak u ciebie. Dopracuj materiały szczególnie te od everów notorycznie maj współczynniki fresnel ior robione na jedno kopyto i wyglądają jak plastikowe. To mieszkanie jest naprawdę takie niskie czy w kuchni masz nawalone coś z proporcjami ? Mikrofalówki maja miedzy 27,5 -39 cm wysokości, przyjmując ja za jakiś wykładnik to kubek z nierdzewki po lewej stronie w kuchni ma koło 30 cm , w dzbanek chodzi pieć litów lekko płynu :) W ogóle coś mi podejrzanie wygląda wysokość tych pomieszczeń standard lat 70-90 to było minimum 245-255, w nowoczesnym budownictwie jest ciut wyżej zależnie od standardu przyjętego przez dewelopera 270-290 ( czasami nawet 310 ) Na listwach przy sufitowych wyłazi ci grzyb, dywan pewnie zrobiony displacementem i wygląda jak tektura, popraw takze materiał na wypoczynku nie odbiera się wcale ze to jest materiałowka podbij bump, nie mówiąc już ze nawet bym d bumpa wsadził sobie mixa z jakimiś dwoma normalami aby je pomieszać. Taka uwaga jak korzystasz z gotowych modeli to zwróć uwagę na ich shadery nie bazuj na ich oryginalnych materiałach sam je dopracuj, otrzymasz dzięki temu lepszy efekt. Wrzuć ustawiania renderera i światła bo tak to możesz podbijając parametry stale do góry a ciągle ci będzie szumiało :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się