Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Takie mocne zaoblenia i oglądane z bliska to lepeij zrobić w modelu ręcznie. Z "udawanym" bumpem są problemy z reflectem i specularem.

Ta metoda nadaje się do rzeczy drobnych gdzieś w oddali.

Napisano

@tyszkodesigner bump nie zmienia geometrii tylko ja udaje poprzez inne cieniowane, specular, reflect itd. Tak jak pionix napisal, do wiekszych zblizen potrzebujesz faktycznej geometrii, do mikro detalu mozesz oszukiwac wlasnie wykorzystujac bumpa.

  • Confused 1
Napisano

Sprawdzałeś rożne wartości w Thickness zarówno w Word Units jak i Pixels, lub negatywną wartość bumpa? nie pamiętam jaka metoda jest najlepsza, bo dawno z tego nie korzystałem. Opisz Co dokładnie chcesz osiągnąć - jaką wielkość ma mieć to zaoblenie.

  • Confused 1
Napisano

Ja używam modyfikator chamfer w zależności od potrzeb reguluję ilość podziałów na krawędzi, zaokrąglanie krawędzi w materiale mental ray jak dla mnie wygląda zupełnie niezadowalająco :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności