Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne i przyjemne wizki do katalogów

- aa się wykłada w wielu miejscach

- niektóre materiały są do dopracowania np oklejki na butelkach od win są totalnie plastikowe, klamki na drzwiach tak samo

- drewno na podłodze ostatnio panuje jakaś moda aby robić total mat przyznam się ze sienie spotkałem jeszcze z tak matowa podłogą:)

imo pobawiłbym się w poscie balansem barw aby wzmocnić kolorystykę i samo światło ożywi ci to sceny

Napisano

materiały ładne ale światło moim zdaniem leży.

Zdecydowanie brakuje cieni ( m.in. pierwsze ujęcie), lepiej by wyglądało jak cienie układały by się np. na ścianie bocznej. Widok za oknem też wydaje się nie naturalny i sztuczny (zbyt wyrazisty).

pozdr

Napisano

Dzięki chłopaki za wszystkie uwagi! Tylko dzięki temu mogę coś dalej popychać w wizkach o krok do przodu.

Co do widoku za oknem - to właśnie ciekawe - bo jak wstawiłem lekko przepalone zdjęcie to wyglądało dziwnie :( Więc wszystko co jest za oknem zrobiłem w 3D (wszystko to modele) i oświetlenie ze sceny samo że tak powiem zdecydowało jak widok za oknem powinien wyglądać.

Marcin88 - mógłbyś nieco więcej się wypowiedzieć w temacie światła? Chodzi mi o ten kawałek "ale światło moim zdaniem leży.Zdecydowanie brakuje cieni ..." W oknach są Vraylight'y ale na naprawdę niskich ustawieniach jasności.

Skalpel - wiem wiem, jesteś mistrzem w wychwytywaniu gdzie AA się totalnie wywala :) Zawsze mi to wytykasz, a ja chyba zawsze przesadzam z wyostrzaniem i taki jest efekt:( hehe Co do podłogi - masz rację, kurde...za matowa. Moja wina i już :)

Napisano (edytowane)

Sam robie otoczenie domów bo to powoduje naturalny wygląd za oknem jak także można dodać takich smaczków jak cienie od drzew w pomieszczeniu czy efekty atmosferyczne na dworze :) Marcin88 chyba nie zwrócił uwagi na to ze u ciebie cienie są dosyć długie co wskazuje na niskie umieszczenie słońca :) .Ja się tylko zapytam czemu nie dałeś vraylightów w oknach jako skyportali z simplem jednak wzmacniają efekt wchodzenia światła do wnętrza. Z takich jeszcze drobnych uwag podbij subdivids w materiałach piekarnika i mikrofali szczególnie szkła bo szumi, czy materiał zasłony to vray2side +opacity? bo u ciebie wygląda ze światło utyka na zasłonie anie przechodzi przez nią. Dwa nie wiem czy używasz ale naprawdę godny polecenia jest plugin do photoshopa za w sumie niewielkie pieniądze natomiast znacznie wydajniejszy od odszumiacza photoshopa :) http://www.topazlabs.com/denoise

 

Marcin88 polecam wyjrzeć za własne okno, a nie kierować się przestarzała zasadą że za oknem to musi być przepalone, nieostre ,rzeczywiste warunki optyczne takie nie są i najlepiej kierować się przy tworzeniu światła właśnie obserwacjami natury szczególnie jeśli zależy twórcy na fotorealizmie. Mieszkałem kilka lat w Nowym Sączu i miałem okazje z balkonu kilka razy podziwiać panoramę Tatr ostrą wyrazistą mimo oddalenia o kilkadziesiąt kilometrów także matka natura płata nam figle optyczne :)

Edytowane przez skalpel3d
Napisano

Ok już prostuje o co mi chodziło ze światłem. Otóż np. na pierwszym ujęciu brakuje cieni, co moim zdaniem powoduje, że obrazek staje się "nudny" w odbiorze.

Rzeczywiście słońce ustawione jest nisko, ale czemu by nie dać go właśnie wyżej żeby coś się działo. Myślę, że obrazek zyskałby na realizmie.

Poza tym masz sporo ledów na suficie, można by było powrzucać kilka IES'ów.

No ale to moje zdanie... Dodam, że wizki są bardzo ładne, a moja czepliwość wynika z faktu, że można by było z nich wyciągnąć więcej, a myślę, że warto.

Napisano

Marcin - i o to właśnie mi chodziło. Tam gdzie ja widzę koniec, inni dostrzegają ciąg dalszy:) dzięki za szczegółową odpowiedź.

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Do posta jest jeszcze jeden fajny plugin knoll light factory, jak także narzędzie którego wiele osób nie wykorzystuje z photoshopa camera raw correction. Z dodatkowych pomysłów które dają fajniejsze efekty w postprodukcji to jest wyrenderowanie sobie render elementu vrayextratex z podpiętą mapka fallof świetnie się potem nadaje jako maska np przy balansach kolorów na krawędziach obiektów czy przy krzywych

Edytowane przez skalpel3d
Napisano

Jacek - aaale jaja, z 5 osob to ogladało przed odbiorem wizek...nikt i ja też nie wyłapał tego. Zrobię poprawkę dziś i wyślę klientowi z wielkim "Przepraszam za wtopę". Dzieki za spostrzegawczość!

Napisano

Czy na pierwszym renderze jest wszystko w porządku z tymi lampami po prawej stronie na ścianie (te dwie obok siebie czarne). Na ścianę rzucane jest światło z jakiegoś IES-a czy tam czegoś ale wnętrze kloszy (od spodu) jest ciemne całkowicie. Dobrze patrzę? Czy coś mi na oczy się rzuciło :P

 

Czy przypadkiem nie są wykluczone z tych świateł ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności