Napisano 29 Grudzień 201410 l Dzień dobry, mam taki problem: z MakeHuman zaimportowałem postać ze szkieletem. Przy wybraniu narzędzia "rotate" wyświetlają mi się wokół każdego połączenia bounding boxy, jednak nie da się tego wyłączyć zwykłym "j". Użyty jest modyfikator "skin". Jak to wyłączyć? Pomocy. Dzięki.
Napisano 29 Grudzień 201410 l nie pamietam dobrze Maxa, ale w zakladce Display nie bylo jakies opcji za to odpowiedzialnej?
Napisano 30 Grudzień 201410 l Ta... wkurzajaca sprawa z tymi bboxami. Wydaje mi sie ze jak sie importuje jakikolwiek szkielet w fbx to tez tak wlasnie sie dzieje. Nigdy tego nie rozwiazalem, bo w sumie nigdy nie potrzebowalem tych kosci juz. Nie znam paczki MakeHuman, ale jak masz juz wlasciwie finalna poze czy animacje to lepiej zbejkowac to na meshu Point Cache'em i wywalic wszyskie kosci P.S. A jak potrzebujesz kosci to mozesz je wszystkie wrzucic na osobnego layera i ukryc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto