Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry,

mam taki problem:

z MakeHuman zaimportowałem postać ze szkieletem. Przy wybraniu narzędzia "rotate" wyświetlają mi się wokół każdego połączenia bounding boxy, jednak nie da się tego wyłączyć zwykłym "j". Użyty jest modyfikator "skin". Jak to wyłączyć?

Pomocy.

Dzięki.

6olyq9.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ta... wkurzajaca sprawa z tymi bboxami. Wydaje mi sie ze jak sie importuje jakikolwiek szkielet w fbx to tez tak wlasnie sie dzieje.

 

Nigdy tego nie rozwiazalem, bo w sumie nigdy nie potrzebowalem tych kosci juz. Nie znam paczki MakeHuman, ale jak masz juz wlasciwie finalna poze czy animacje to lepiej zbejkowac to na meshu Point Cache'em i wywalic wszyskie kosci

 

P.S. A jak potrzebujesz kosci to mozesz je wszystkie wrzucic na osobnego layera i ukryc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności