flamaster69 Napisano 29 Grudzień 2014 Share Napisano 29 Grudzień 2014 Dzień dobry, mam taki problem: z MakeHuman zaimportowałem postać ze szkieletem. Przy wybraniu narzędzia "rotate" wyświetlają mi się wokół każdego połączenia bounding boxy, jednak nie da się tego wyłączyć zwykłym "j". Użyty jest modyfikator "skin". Jak to wyłączyć? Pomocy. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 29 Grudzień 2014 Share Napisano 29 Grudzień 2014 nacisnij "j" edit: dopiero doczytałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 29 Grudzień 2014 Share Napisano 29 Grudzień 2014 nie pamietam dobrze Maxa, ale w zakladce Display nie bylo jakies opcji za to odpowiedzialnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 30 Grudzień 2014 Share Napisano 30 Grudzień 2014 Ta... wkurzajaca sprawa z tymi bboxami. Wydaje mi sie ze jak sie importuje jakikolwiek szkielet w fbx to tez tak wlasnie sie dzieje. Nigdy tego nie rozwiazalem, bo w sumie nigdy nie potrzebowalem tych kosci juz. Nie znam paczki MakeHuman, ale jak masz juz wlasciwie finalna poze czy animacje to lepiej zbejkowac to na meshu Point Cache'em i wywalic wszyskie kosci P.S. A jak potrzebujesz kosci to mozesz je wszystkie wrzucic na osobnego layera i ukryc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się