ARCHIDECK Napisano 26 Styczeń 2015 Napisano 26 Styczeń 2015 Witam wszystkich, Chciałbym się pochwalić nową wizualizacją wnętrza. W ramach powtórki z Blendera, zapomnianego przeze mnie przez kilka ostatnich lat i nauką Cycles (ciągle rozwarzam przy jakim silniku zostać), powstała wizualizacja z lotu ptaka inspirowana kilkoma podobnymi podpatrzonymi projektami. Przede wszystkim zależało mi na osiągnięciu przyjemnego w odbiorze obrazka który przyciągnąłby uwagę potencjalnego klienta oraz ułatwienie oceny mieszkania pod względem zagospodarowania przestrzeni. Dajcie znać co o tym sądzicie i co można poprawić! Użyte programy: Blender + Cycles, Photoshop :o Pozdrawiam, Bartek
skalpel3d Napisano 27 Styczeń 2015 Napisano 27 Styczeń 2015 Jak najbardziej fajnie ci to wyszło, natomiast uwaga co do samego rzutu tego typu wizualizacje raczej robi się bez cieniowania kierunkowego, albo na samym environmencie z zastosowaniem mapki nieba lub output zapewne w blendku są odpowiedniki -mapowanie na parapetach i oknach ładniej się prezentuje po długości obiektu :) -popracuj nad odbiciami doda to realizmu ujęciu -warto zostawić szyby w oknach czy nawet w w elementach drzwi przeciętych płaszczyzna dodadzą dodatkowych odbić w scenie i naturalności -powierzchnia z płytkami wystaje ci nad drewno
Pleszer Napisano 28 Styczeń 2015 Napisano 28 Styczeń 2015 Spoko, wszystkie ściany będą na biało ? W łazience pewnie płytki :) a na zewnątrz elewacja pzdr
stormwind Napisano 9 Luty 2015 Napisano 9 Luty 2015 Poza brakami i uproszczeniami w geometrii wydaje mi się, że należało by zacząć od poprawy projektu.
tiger250 Napisano 9 Luty 2015 Napisano 9 Luty 2015 Ja bym parapety zrobił z innego materiału niż klepki podłogowe :) Ale reszta spoko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się