Napisano 26 Styczeń 201510 l Witam wszystkich, Chciałbym się pochwalić nową wizualizacją wnętrza. W ramach powtórki z Blendera, zapomnianego przeze mnie przez kilka ostatnich lat i nauką Cycles (ciągle rozwarzam przy jakim silniku zostać), powstała wizualizacja z lotu ptaka inspirowana kilkoma podobnymi podpatrzonymi projektami. Przede wszystkim zależało mi na osiągnięciu przyjemnego w odbiorze obrazka który przyciągnąłby uwagę potencjalnego klienta oraz ułatwienie oceny mieszkania pod względem zagospodarowania przestrzeni. Dajcie znać co o tym sądzicie i co można poprawić! Użyte programy: Blender + Cycles, Photoshop :o Pozdrawiam, Bartek
Napisano 27 Styczeń 201510 l Jak najbardziej fajnie ci to wyszło, natomiast uwaga co do samego rzutu tego typu wizualizacje raczej robi się bez cieniowania kierunkowego, albo na samym environmencie z zastosowaniem mapki nieba lub output zapewne w blendku są odpowiedniki -mapowanie na parapetach i oknach ładniej się prezentuje po długości obiektu :) -popracuj nad odbiciami doda to realizmu ujęciu -warto zostawić szyby w oknach czy nawet w w elementach drzwi przeciętych płaszczyzna dodadzą dodatkowych odbić w scenie i naturalności -powierzchnia z płytkami wystaje ci nad drewno
Napisano 28 Styczeń 201510 l Spoko, wszystkie ściany będą na biało ? W łazience pewnie płytki :) a na zewnątrz elewacja pzdr
Napisano 9 Luty 201510 l Poza brakami i uproszczeniami w geometrii wydaje mi się, że należało by zacząć od poprawy projektu.
Napisano 9 Luty 201510 l Ja bym parapety zrobił z innego materiału niż klepki podłogowe :) Ale reszta spoko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto