Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, po dość długim czasie wróciłem do zabawy z 3D i chciałem się podzielić efektami. Na tym modelu uczyłem się anatomii twarzy i w ogólności obsługi Zbrusha. Zapraszam do komentowania!

 

Model, tekstury i render: Zbrush. Posprodukcja w Corel PP.

 

TUMVRf8.png

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A przepraszam, Pan liczyl na ochy i achy a nie konstruktywna krytyke. No jest super, az mi sczczena opadla. Chcialem tylko pomoc, latwiej napisac co nie gra w renderze niz pisac to co jest zrobione dobrze. Pamietam, ze kiedys to forum polegalo wlasnie na krytyce, by ludzie mogli poprawiac swoje prace, albo przy nastepenej pracy unikac starych bledow. Jak chcesz to moge wcisnac gwiazdke, jesli tylko na tym ci zalezy.

 

 

@Reynevan twoj spam w ogole nic ciekawego nie wnosi to tematu. Juz tyle na tym forum naspamiles, ze wszyscy juz wiedza, ze kochasz 3dsmaxa i uwazasz go za najlepszy soft. Jak dorosniesz to zrozumiesz, ze to skill sie liczy a nie soft. Wiec z laski swojej nastepnym razem pisz juz na temat. Moj post dostal pierdylion minusow, ale przynajmniej byl na temat i jesli autor wezmie sobie moj poprzedni wpis do serca, to sam na tym jeszcze zyska. Twoj wpis nie ma zadnej wartosci dodanej/

Napisano

@Temporal w mojej ocenie twoje uwagi są trafne i na miejscu (dzięki!) poza stwierdzeniem "zacofany polypaint" dlatego pozwoliłem sobie lekko wykpić to spostrzeżenie :) Może wytłumaczysz co miałeś na myśli?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności