Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Robię miasto w 3d i zatrzymałem się na bloku z wielkiej płyty. Mianowicie chcąc przyoszczędzić na poligonach postanowiłem nie modelować okien, ale zamiast tego uzyskać efekt głębi poprzez "bump map". Niestety nie wiem jak się uporać z jedną rzeczą, spójrzcie na ilustrację.

 

Na pierwszym zdjęciu kiedy kamera jest blisko obiektu to krawędzie bump mapy są wyraźne, natomiast przy widoku z daleka na blok, krawędzie nie są już takie ostre. Nie mam pojęcia jak to ustawić aby przy widoku z daleka ta bump mapa się nie zlewała, ale zachowała proporcje.

 

245zwvn.jpg

 

3ds max 2013, mental ray

Pomocy i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Żeby się nie rozmywało ustaw wartość "Blur" na 0,01.

Wartość "Blur" znajdziesz w sekcji Coordinate bitmapy podłączonej pod slot bump.

 

Do takich zadań radziłbym jednak wykorzystać mapy Normal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności