Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, tak jak w temacie, chciałbym się zapytać jak przygotować model, który stworzyłem w ZBrushu za pomocą dynamesh do retopologi w 3dsMaxie. I czy warto robić retopologie od początku w maxie, przez to że max to standard w firmach, czy może dla nowicjusza, do nauki retopologi, będzie bardziej pomocny inny soft, taki jak 3d Coat np.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostatnio zagłębiłem sie w 3dCoat i powiem Ci, ze jesli chodzi o retopologie to jest świetny. Interfejs ma przejrzysty, intuicyjne narzedzia do retopo. AutoTopo daje bardzo dobre rezultaty. Jesli chodzi o UV, to jest troszke ubogo, ale tez daje rade. Z powodzeniem mozesz skorzystac z 3dCoat.

Napisano

Decimation master w zbrush, retopo w maxie na luzie. Nic cudownego w 3dcoat, nie zauważyłem, już lepiej przejechać w zbrushu zremesherem z guides i poprawić w maxie, nie ma sensu kombinować z 10 programami.

Napisano

Podpisuje się pod tym. ja robię retopo i decimation w Zbrushu a w Maxie już tylko skin i rigg. To zależy od metody. Zbrush ma na prawdę świetne narzędzie do retopo i można się go nauczyć w kilkanaście minut. Radzę sprawdzić obydwie metody. Nie od razu Rzym zbudowali i warto poznać więcej niż jeden sposób.

Napisano
Decimation master w zbrush, retopo w maxie na luzie. Nic cudownego w 3dcoat, nie zauważyłem, już lepiej przejechać w zbrushu zremesherem z guides i poprawić w maxie, nie ma sensu kombinować z 10 programami.

Tu się nie zgodzę.

[Opinia subiektywna]Skoro ZBrush jest najlepszy do rzeźbienia, 3DCoat do retopologi, Maya do animacji, PS do malowania i textur, Max do reszty to dlaczego mam używać tylko ZB do wszystkiego i Mayi do animacji? Przecież każdą z wyżej wymienionych rzeczy mogę zrobić w dwóch programach. Nie musisz uczyć się całych 10 softów, wystarczą ich jakieś podstawy i zagłębienie się w dane narzędzie.

To tak jak byś nie uczył się prowadzić samochodu, bo umiesz już jeździć motorem, przecież motorem można przewieźć 4 osoby, albo szafę, albo 4 osoby i szafę. Albo po co używać Excela, jak w Wordzie też można robić tabelki.

Napisano

Retopo w maxie jest bardzo dobre i tyle. Nie widzę potrzeby kupowania 3d coat specjalnie do retopo i tyle. Gdyby retopo w maxie ssało to bym się z tobą zgodził, ale nie ssie, więc po co.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.