Akierek Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 (edytowane) Witam, Zainspirowany pracami użytkowników o czołgach także sam postanowiłem stworzyć taki pojazd. Wybór padł na Sd Kfz 101, pierwszy seryjnie produkowany czołg w III Rzeszy. Przegłądnąlem ponad 400 zdjęć i na tych sie wzorowalem. Dodatkowo wiele czasu poswiecilem na przeglądanie tematów i wątków o czołgach na forum :) Dzisiaj wrzucam jeden zrzut z viewporta . Model robiony w Blenderze(w 3d Maxie skonczyl sie trial i koniec z programem ;/) Jak zwykle porady i wskazowki mile widziane :) Edytowane 20 Kwiecień 2015 przez Akierek
segea Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 Sporo do poprawek - gąski koła nośne nie jadą po grzebieniach, koło tylne napinające jak się nie mylę jest porostu większym kołem nośnym, błotniki przednie, wizjer na wieży jest masywny i wykonany z grubej blachy pancernej. Patrząc dla przykładu na tą stronkę: http://www.fahrzeuge-der-wehrmacht.de/Artikel/PzKpfw_1.html
Akierek Napisano 14 Kwiecień 2015 Autor Napisano 14 Kwiecień 2015 Wrzucam siatke do oceny: Poprawiona gąsienica wraz z kołami nośnymi. Nadal jednak pracuje nad przednim blotnikiem.
ikkiz Napisano 14 Kwiecień 2015 Napisano 14 Kwiecień 2015 na blotnikach na przykład jest złe cieniowanie, bo brakuje supporting loopów wzdłuż krawędzi. Możesz je naciąć za pomocą loop cut and slide ctrl w, albo nożem, k.
Akierek Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Napisano 15 Kwiecień 2015 (edytowane) Probny Clay render w Yafaray. Przy okazji cos poprawilem z blotnikiem :) @ikkiz - wlasnie nie wiedzialem co mi tak zle cieniuje , teraz juz wiem. Dzieki ! Edytowane 15 Kwiecień 2015 przez Akierek
segea Napisano 16 Kwiecień 2015 Napisano 16 Kwiecień 2015 Ładnie, ładnie. Drażnią mnie jeszcze te lamy, środkowa za wysoko a boczne za małe. Zaczepy do holowania ciut za małe i delikatne. Jak kończą się błotniki z przodu masz osłonę napędu zagęścił bym tam siatkę, jest bardziej owalna, i nie wystaje przed gąski.
Akierek Napisano 17 Kwiecień 2015 Autor Napisano 17 Kwiecień 2015 Kolejny clay render . Spodobalo mi sie to . :) Równocześnie poprawiłem drobne mankamenty jak lampy, osłony napędu i zaczepy do holowania( To dzieki segea, który wylapał te błędy :)
KapitanAs Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 w 3d Maxie skonczyl sie trial i koniec z programem ;/ Możesz używać 3ds Maxa za darmo przez 3 lata, wystarczy się zarejestrować pod poniższym linkiem: http://www.autodesk.com/education/free-software/3ds-max
Akierek Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Napisano 19 Kwiecień 2015 @KapitanAs - o tym nie wiedzialem, napewno skorzystam :) Tymczasem wrzucam jeszcze raz poprawiona siatke, w szczególnosci kadłuba.(bez subsurfa)
ikkiz Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 @KapitanAs A nie trzeba być do tego studentem?
KapitanAs Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 Dla uczniów, studentów, nauczycieli, do celów edukacyjnych.
ikkiz Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 to odpadam :/ Zostaje mi Blender z licencją dla wszystkich, na zawsze do celów dowolnych. Ale pytałem, bo projekt z Pawlito, on robi w maxie i mówi do mnie w innym języku, chciałem sobie zainstalować, żeby rozumieć o co chodzi.
Akierek Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Napisano 19 Kwiecień 2015 No to mi sie uda zarejestrowac ze wzgledów edukacyjnych, ale to pomysle nad tym dopiero jak skoncze czołg.
Akierek Napisano 20 Kwiecień 2015 Autor Napisano 20 Kwiecień 2015 (edytowane) Wreszcie wziąłem sie za tył. Wrzucam , choc jeszcze jest przy nim troche roboty :) Edytowane 20 Kwiecień 2015 przez Akierek
Akierek Napisano 23 Kwiecień 2015 Autor Napisano 23 Kwiecień 2015 ok, dodaje kolejny render tylu. Mialem dosc malo czasu ostatnio, ale jakos sie zebralem i praktycznie dokonczylem go. Ocene pozostawiam wam :) Jeśli macie jakies uwagi, co dodać(jesli cos w ogóle trzeba dodawac, co by moglo umknąć mojej uwadze) do tego tylu to piszcie śmiało :) Wiem tylko jeszcze , że napewno musze dodac cos, aby przymocowac rure wydechowa do bocznego kadłuba .
Akierek Napisano 24 Kwiecień 2015 Autor Napisano 24 Kwiecień 2015 Wrzucam probny render z probna teksturka rury wydechowej :)
kliment woroszyłow Napisano 26 Kwiecień 2015 Napisano 26 Kwiecień 2015 Popraw wieżę błagam! Niby 400 zdjęć a nie widzisz że ona nie ma pionowych ścian bocznych?
Akierek Napisano 27 Kwiecień 2015 Autor Napisano 27 Kwiecień 2015 ok, Poprawilem wieżę, dodaje efekty mojej pracy :
Akierek Napisano 28 Kwiecień 2015 Autor Napisano 28 Kwiecień 2015 Wrzucam moją wlasną interpretacje barwy czołgu. Nie wszystkie elementy oczywiscie jeszcze oteksturowane i gotowe.
Akierek Napisano 30 Kwiecień 2015 Autor Napisano 30 Kwiecień 2015 Pobawiłem sie troche mixowaniem textur i pobrudziłem mojego panzera błotem. W sumie efekt dla mnie zadowalajacy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się