Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, Zainspirowany pracami użytkowników o czołgach także sam postanowiłem stworzyć taki pojazd. Wybór padł na Sd Kfz 101, pierwszy seryjnie produkowany czołg w III Rzeszy. Przegłądnąlem ponad 400 zdjęć i na tych sie wzorowalem. Dodatkowo wiele czasu poswiecilem na przeglądanie tematów i wątków o czołgach na forum :) Dzisiaj wrzucam jeden zrzut z viewporta . Model robiony w Blenderze(w 3d Maxie skonczyl sie trial i koniec z programem ;/) Jak zwykle porady i wskazowki mile widziane :)

75caa8230a54d0a6.png

Edytowane przez Akierek

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wrzucam siatke do oceny:

1f3c7dd600679752.png

Poprawiona gąsienica wraz z kołami nośnymi. Nadal jednak pracuje nad przednim blotnikiem.

Napisano

na blotnikach na przykład jest złe cieniowanie, bo brakuje supporting loopów wzdłuż krawędzi.

Możesz je naciąć za pomocą loop cut and slide ctrl w, albo nożem, k.

Napisano
  • Autor

Probny Clay render w Yafaray. Przy okazji cos poprawilem z blotnikiem :)

@ikkiz - wlasnie nie wiedzialem co mi tak zle cieniuje , teraz juz wiem. Dzieki !

4d78e8c5cfd088f2.png

Edytowane przez Akierek

Napisano

Ładnie, ładnie. Drażnią mnie jeszcze te lamy, środkowa za wysoko a boczne za małe. Zaczepy do holowania ciut za małe i delikatne.

Jak kończą się błotniki z przodu masz osłonę napędu zagęścił bym tam siatkę, jest bardziej owalna, i nie wystaje przed gąski.

 

 

panzer-i-5139.jpg

Napisano
  • Autor

Kolejny clay render . Spodobalo mi sie to . :) Równocześnie poprawiłem drobne mankamenty jak lampy, osłony napędu i zaczepy do holowania( To dzieki segea, który wylapał te błędy :)

e53b527cd5f708b4.png

Napisano
  • Autor

@KapitanAs - o tym nie wiedzialem, napewno skorzystam :) Tymczasem wrzucam jeszcze raz poprawiona siatke, w szczególnosci kadłuba.(bez subsurfa)

93bdaf6f308bd546.png

Napisano

to odpadam :/

Zostaje mi Blender z licencją dla wszystkich, na zawsze do celów dowolnych. Ale pytałem, bo projekt z Pawlito, on robi w maxie i mówi do mnie w innym języku, chciałem sobie zainstalować, żeby rozumieć o co chodzi.

Napisano
  • Autor

No to mi sie uda zarejestrowac ze wzgledów edukacyjnych, ale to pomysle nad tym dopiero jak skoncze czołg.

Napisano
  • Autor

Wreszcie wziąłem sie za tył. Wrzucam , choc jeszcze jest przy nim troche roboty :)

f1d5d42253cc6c04.png

 

25ff7f0b9b38d091.png

Edytowane przez Akierek

Napisano
  • Autor

ok, dodaje kolejny render tylu. Mialem dosc malo czasu ostatnio, ale jakos sie zebralem i praktycznie dokonczylem go. Ocene pozostawiam wam :) Jeśli macie jakies uwagi, co dodać(jesli cos w ogóle trzeba dodawac, co by moglo umknąć mojej uwadze) do tego tylu to piszcie śmiało :) Wiem tylko jeszcze , że napewno musze dodac cos, aby przymocowac rure wydechowa do bocznego kadłuba .

a10d9c097264198c.png

Napisano
  • Autor

Wrzucam moją wlasną interpretacje barwy czołgu. Nie wszystkie elementy oczywiscie jeszcze oteksturowane i gotowe.

f3b7c17c99ba7564.png

Napisano
  • Autor

Pobawiłem sie troche mixowaniem textur i pobrudziłem mojego panzera błotem. W sumie efekt dla mnie zadowalajacy :)

<a href=czolg%2022_zpsbog56wxv.png' alt='czolg%2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności