Napisano 13 Kwiecień 20159 l Witam, Zainspirowany pracami użytkowników o czołgach także sam postanowiłem stworzyć taki pojazd. Wybór padł na Sd Kfz 101, pierwszy seryjnie produkowany czołg w III Rzeszy. Przegłądnąlem ponad 400 zdjęć i na tych sie wzorowalem. Dodatkowo wiele czasu poswiecilem na przeglądanie tematów i wątków o czołgach na forum :) Dzisiaj wrzucam jeden zrzut z viewporta . Model robiony w Blenderze(w 3d Maxie skonczyl sie trial i koniec z programem ;/) Jak zwykle porady i wskazowki mile widziane :) Edytowane 20 Kwiecień 20159 l przez Akierek
Napisano 13 Kwiecień 20159 l Sporo do poprawek - gąski koła nośne nie jadą po grzebieniach, koło tylne napinające jak się nie mylę jest porostu większym kołem nośnym, błotniki przednie, wizjer na wieży jest masywny i wykonany z grubej blachy pancernej. Patrząc dla przykładu na tą stronkę: http://www.fahrzeuge-der-wehrmacht.de/Artikel/PzKpfw_1.html
Napisano 14 Kwiecień 20159 l Autor Wrzucam siatke do oceny: Poprawiona gąsienica wraz z kołami nośnymi. Nadal jednak pracuje nad przednim blotnikiem.
Napisano 14 Kwiecień 20159 l na blotnikach na przykład jest złe cieniowanie, bo brakuje supporting loopów wzdłuż krawędzi. Możesz je naciąć za pomocą loop cut and slide ctrl w, albo nożem, k.
Napisano 15 Kwiecień 20159 l Autor Probny Clay render w Yafaray. Przy okazji cos poprawilem z blotnikiem :) @ikkiz - wlasnie nie wiedzialem co mi tak zle cieniuje , teraz juz wiem. Dzieki ! Edytowane 15 Kwiecień 20159 l przez Akierek
Napisano 16 Kwiecień 20159 l Ładnie, ładnie. Drażnią mnie jeszcze te lamy, środkowa za wysoko a boczne za małe. Zaczepy do holowania ciut za małe i delikatne. Jak kończą się błotniki z przodu masz osłonę napędu zagęścił bym tam siatkę, jest bardziej owalna, i nie wystaje przed gąski.
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Autor Kolejny clay render . Spodobalo mi sie to . :) Równocześnie poprawiłem drobne mankamenty jak lampy, osłony napędu i zaczepy do holowania( To dzieki segea, który wylapał te błędy :)
Napisano 17 Kwiecień 20159 l w 3d Maxie skonczyl sie trial i koniec z programem ;/ Możesz używać 3ds Maxa za darmo przez 3 lata, wystarczy się zarejestrować pod poniższym linkiem: http://www.autodesk.com/education/free-software/3ds-max
Napisano 19 Kwiecień 20159 l Autor @KapitanAs - o tym nie wiedzialem, napewno skorzystam :) Tymczasem wrzucam jeszcze raz poprawiona siatke, w szczególnosci kadłuba.(bez subsurfa)
Napisano 19 Kwiecień 20159 l to odpadam :/ Zostaje mi Blender z licencją dla wszystkich, na zawsze do celów dowolnych. Ale pytałem, bo projekt z Pawlito, on robi w maxie i mówi do mnie w innym języku, chciałem sobie zainstalować, żeby rozumieć o co chodzi.
Napisano 19 Kwiecień 20159 l Autor No to mi sie uda zarejestrowac ze wzgledów edukacyjnych, ale to pomysle nad tym dopiero jak skoncze czołg.
Napisano 20 Kwiecień 20159 l Autor Wreszcie wziąłem sie za tył. Wrzucam , choc jeszcze jest przy nim troche roboty :) Edytowane 20 Kwiecień 20159 l przez Akierek
Napisano 23 Kwiecień 20159 l Autor ok, dodaje kolejny render tylu. Mialem dosc malo czasu ostatnio, ale jakos sie zebralem i praktycznie dokonczylem go. Ocene pozostawiam wam :) Jeśli macie jakies uwagi, co dodać(jesli cos w ogóle trzeba dodawac, co by moglo umknąć mojej uwadze) do tego tylu to piszcie śmiało :) Wiem tylko jeszcze , że napewno musze dodac cos, aby przymocowac rure wydechowa do bocznego kadłuba .
Napisano 26 Kwiecień 20159 l Popraw wieżę błagam! Niby 400 zdjęć a nie widzisz że ona nie ma pionowych ścian bocznych?
Napisano 28 Kwiecień 20159 l Autor Wrzucam moją wlasną interpretacje barwy czołgu. Nie wszystkie elementy oczywiscie jeszcze oteksturowane i gotowe.
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Autor Pobawiłem sie troche mixowaniem textur i pobrudziłem mojego panzera błotem. W sumie efekt dla mnie zadowalajacy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto