max_1989 Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 Witam w moim wątku, i z góry dzięki za wszystkie komentarze. Jest to kontynuacja mojej pracy pt.: "Vision of hell", jednakże teraz pod innym tytułem. poniżej render tego co na chwilę obecną mam
max_1989 Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 a i wózek :). PS: chciałbym na to siedzenie rzucić taki koc, jak to zrobić? tzn chciałbym użyć modyfikatora simcloth ale pod maxem 6 nie działa :(. Próbowałem z reacterem ale coś nie idzię :(. Czy ktoś mógłby pomóc?.
max_1989 Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 Ponizej zamieszczam już to czym dzisiejszy dzień zamykam. do sikham: Z tego co wiem nie ma jakiejkolwiek wersji simclotha pod maxa 6.
KLICEK Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 za tuzo nawaliles trojkatow przy ustach strzasnie wygiela sie siatka przy msie , co do anatomi to cienko :|
_LoGaN_ Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 wuzek calkiem fajny, z glowa gorzej proponuje zebys wzial sobie jakies referki jezeli chcesz zrobic realistyczna "mordke". na http://www.fineart.sk znajdziesz zuty glowy, powinny ci pomuc.
Avari Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 wiesz co do simclotha to jest problem . Ja tez go potrzebowalem, zciagnolem se ale ze mam maxa 6 to dupa i nie idzie. A proponuje zebys koc z playna zrobil, robi sie wbrew pozorom bardzo szybo i nawet ladnie wygląda, ja pracuje na grobem Pańskim i tez płuto potrzebowalem, oto efekt pracy na playnie. Jak cos to to usun... Pozrdowienia & gl
sikham Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 na cgtalku znalazłem taki temat http://www.cgtalk.com/archive/index.php/t-121722.html prześledź go ;) szczególnie post z 02-18-2004, 12:39 AM no i na deser ;) http://www.highend3d.com/3dsmax/plugins/?group=maxplugins§ion=modifier
max_1989 Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 No co tu dużo gadać już w tym momencie bardzo mi się przydał ten wątek nauczyłem się dwóch rzeczy: simclotha pod maxa 6 i robię materiału z plane'a (chociaż to jeszcze nie do końca). Wielki dziękuje dla was wszystkich i dla przyszłych osób które bendą komentowaly :). Dzisiaj nie ma żadnego updatu bo rysowałem ołówkiem mój pierwszy rsyunek :).
Predator Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 eee ale tego koreanskiego wynalazka na dwoch kolkach nic nie przebije , bardzo mi sie podoba wozek . Twarz raczej chyba jeszcze trzeba poprawic z tego co widze ,ale wiem ze to nielada zadanie i troszke trzeba przy tym posiedziec przynajmniej jak sie raczkuje w organice :) . Ale poki co wszystko sie rozwija zobaczymy jak to finalnie bedzie wygladac powodzenia !!
max_1989 Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 ups, mam problem gdy uruchamiam tego sim clotha i biore wózek i start calculation to się chwilke robi właściwie nic a później max się wyłancza :(. Wózek ma 77 tys. poly. a mój komp to: athlon 1.7, 512 ram 400DDR, radeon 9200, czy to może być wina sprzętu?
max_1989 Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 .......:::::::update::::::::::............
max_1989 Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 ......:::::::::upload 2:::::::..........
max_1989 Napisano 10 Październik 2004 Autor Napisano 10 Październik 2004 Witam ponownie, i mam prośbę nie mogę sobie za nic w świecie poradzić z nosem i ustami :(. Zamieszczam siatke może jakieś porady co do tej siatki?
max_1989 Napisano 10 Październik 2004 Autor Napisano 10 Październik 2004 Kolejny upload widzę że zainteresowanie wątkiem jest ogromne :(.
pabulo Napisano 11 Październik 2004 Napisano 11 Październik 2004 jak pokazujesz siatke to wg mnie lepiej pokazac screena z maxa z niewygladzonym modelem z włączonym wyświetl;aniem krawędzi bo tak to niewiele widać jesli zas chodzi o radzenie sobie z tym rzeczami to najlepiej obejrzyj sobie wszystko co znajdziesz w sieci na temat siatek i ich topologii Tego jest mnostwo wszedzie (na kazdym forum polskim i niepolskim bardzo czesto ludzi pokazuja swoje siatki) więc oglądaj i podpatruj jak najwiecej bo masz to wszystko ostro pomieszane u siebie, więc moje rady: 1. Zacznij od samego układu siatki (który powinien odpowiadać temu co się dzieje w "prawdziwej" twarzy np układ krawędzi wokól ust i nosa właśnie) 2. Nieporzebne i nierównomierne zagęszczenie sprawia że siatka jest wymięta i brak jej gładkości (im mniej tym lepiej, kiedy siatka jest tak gęsta jak u ciebie np wokół ust to niesposób uzyskać gładką ładna powierzchnię). Linii powinno być tylko tyle ile potrzeba dla oddania tego co chcesz pokazać. U ciebie jest tego w niektórych miejscach osporo za dużo (okolice ust, środek czoła). Pamiętaj że meshsmooth doda ci jeszcze 4x więcej krawędzi (przy iterations ust. na 2) i pomyśl jak tam będzie gęsto! I po co? 3. Spójność i ciągłość siatki. Niedobrze jest kiedy siatka traci swoją ciągłość czyli krawędzie nagle się kończą i nie mają swojej kontynuacji. Takie rzeczy uchodzą na sucho w "łatwych" miejscach (na czole, z boku głowy itd) a gdy występują w rejonach gdzie siatka jest pogięta, pofałdowana powodują błędy w wygładzaniu. Dodatkowo mogą powodować że siatka nagle gdzieś jest bardziej gęsta niż tuz obok, co też może sprawić problemy. Na marginesie wspominając, nieciągłość siatki (lub trojkąty) możesz wykożystac np do zredukowania liczby krawędzi "wychodzących" z głowy, na szyi. Pomyśl jak rozsądnie połączysz taką ilość krawędzi z modelem reszty ciała? 4. I wreszcie trójkąty. Nie lubimy ich i warto spędzić troche czasu nad tym żeby ich uniknąć. Z tym jest tak samo jak wyżej. W 'łatwych miejscach" jak trzeba to trudno i trójkąty tam niewiele zaszkodzą, natomiast w miejscach bardziej skomplikowanych szkodzą czasem bardzo. W twoim modelu masz ich bardzo dużo i to czasem zupełnie niepotrzebnie, kilkoma klikami mógłbyś je usunąć. uch no chyba tyle ode mnie. Moim zdaniem mógłbys spokojnie zapomnieć o tej głowce i rozpocząć pracę od nowa. Dodatkowo zwracając większą uwage na referencje. Powodzenia
max_1989 Napisano 11 Październik 2004 Autor Napisano 11 Październik 2004 No to teraz rozpoczynamy zabudowanie, przedstawiam poniżej budynek, jeszcze nie dokończony i z pierwszą teksturką.
max_1989 Napisano 11 Październik 2004 Autor Napisano 11 Październik 2004 a i pytanko jak się robi siatkę? Taką siatkę jako ogrodzenie :).
blood_brother Napisano 11 Październik 2004 Napisano 11 Październik 2004 Mozna wymodelowac za pomoca spline'ow albo zwykla texturka + mapa opacity
max_1989 Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 Mały update, wciąż mam problem z zrobieniem siatki (ogrodzenia) :(. Będzie ona bardzo widoczna i jest ważne aby była realistyczna, i przy tym jak najmniej poly żeby było góra 15 000. chociaż to to i tak chyba za dużo bo wózek ma jakieś 75000 to jak się to zsumuje to mój komp peknie w śrubkach. Proszę o rady odnośnie tej siatki, jak to zrobić?
Gość User190 Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Bardzo słaby modeling.. ciekawe, czy uda Ci się nadrobić światłem i teksturką... :) Narazie twarz i monstrancja mi się nie podobają.. reszta jest ok.. prawie :)
blood_brother Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Poszukaj na forum odnosnie siatki . Ten temat i jemu podobne byly kilka razy walkowane
Salvator Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 hmm... wygląda to teraz całkiem ładnie. Teraz kilka zastrzeżeń - co zaciekami pod rynną? Może się nie znam, ale czy te schodki nie utrudnią może transportu toweru z ciężarówek?
buczer Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 schodki sa za duze i troche nie wiem co to jest nad oknami od strony siatki. jescze jedno...czemu pod płyta balkonowa rozdzielaja sie przewody?. wyglada to jak sznurki na pranie ;)
max_1989 Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 Ciąg dalszy zabudowania, jeśli widziecie jakiś problem to mówcie, te druty co niektórym przypominają sznurki na pranie :), to są przewody od prądu czy tam lini telefoniczne.
chveti Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 TOTAL TEXTURES 5 :P narazie jest spox..jak będzie dalej zobaczymy http://members.lycos.co.uk/chvetirenders/TT5Brushes.rar ]:-|
max_1989 Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 Nie wiem za co się brać, tzn. wiem ale mi się nie chce :). Więc przeszedłem do bardziej jak dla mnie zajęcia czyli robienia texutrek w photoshopie. I oto daje texuturki dla beczek :).
sCeleTon Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 nie za rozowe te beczki?:) zreszta troche nawet za jasne:/ ogolnie pozytywnie
greg_jg Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 1.podniszcz budynki (fizycznie) 2.trochę za kanciaste
max_1989 Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 No więc zrobiłem kontener jeszcze nie ma mapek bump więc poczekać trzeba jeszcze z 3 godzinki bo do kościółka teraz idę :). I jeszcze troszkę nie dokończone teksturki są poniegdzie. Poniżej te śmierdzące sprawy...
Muhaho Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Cosik fajnego moze z tego byc... Pozdrawiam!
max_1989 Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 Ok mały update jeszcze całe mnóstwo roboty ale ide do przodu :). Mam genialny pomysł na scene który stopniowo bedzie dostrzegać, ci co są zaznajomeni z sceną od razu mówię że scenariusz się zmienił. Poniżej update (kompletnie się nie bawiłem światłem.)
max_1989 Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 Przed wyjściem do szkoły udało mi się jeszcze zrobić coś takiego (teksturki na schodki).
pabulo Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 o stary ale z tymi kolorkami to troche spasuj moim zdaniem poza tym rozwija sie ok tylko tak uproszczone modele beda wymagaly niezlych map
max_1989 Napisano 20 Październik 2004 Autor Napisano 20 Październik 2004 ok, dorobiłem parę rzeczy, poniżej obrazek, sory za jakość ale nie chciało mi się czekać i samples ustawiłem na 0.
max_1989 Napisano 25 Październik 2004 Autor Napisano 25 Październik 2004 Mam pytanko, jak zrobić coś takiego jak śmieci takiego pogięte papierki, pomoże ktoś? :). A i jaka według was powinna być teksturka kabli takich elektrycznych co widać na rysunku, że czarna to wiem, ale dać czarną samą farbę to raczej kiepski pomysł.
Predator Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 Witam co do smieci to ja proponuje plane + modyfikator NOISE musialbym pobawic sie ustaweiniami az uzyskasz satysfakcjonujacy efekt lub tez modyfikator WAVE . Natomiast odnosnie kabli to moglbys jesli chcesz zrobic texe uszkodzonej izolacji tegoz kabla ciekawie mogloby to wygladac. Powodzenia i czekam na efekty pracy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się