Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, mam dośc spory problem z ziarnistością w podglądowych, szarych renderach. Ustawienia vraya:

light catche: 4000

irradiance map: high

noise treshold: 0.001

min/max subdivs: 1/10

global sub mult.: 5

AA: mitchell-netravali

mapping: reinhard 0.4 burn

wszystkie światła mają ustawione własne suby na 100.

jako główne źródło swiatła mapka hdri i suby dome'a wartość 70.

Ziarno jak cholera...

5fksq8.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10

Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :)

W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer

Napisano
  • Autor

Przy daniu min/max 1/50 poszło 30 min na render i faktycznie bez kaszki wyszło. Przy 100 też ale tam skoczyło do prawie 90 minut :)

Interp. samples na 5, wrzucę na 10 i skręcę subdivs, zobaczymy

 

rwpcw5.jpg25iqkye.jpg

Napisano
Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10

Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :)

W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer

 

 

Dokładnie o to mi chodziło ;). Zmniejszyć w drugą stronę ;D.

 

Skalpel ma racje, przy pełnej scenie z shaderami z takimi ustawieniami będziesz musiał trochę poczekać.

Ustaw sobie noise treshold na 0,010 i powoli zwiększaj jakość (zmniejszaj parametr ;p)

Napisano
  • Autor

Dodałem tekstury do innego ujęcia - nieco szybszego.

Na min/max 1/25 i interp. samples 10 wyszło co poniżej w czasie 80 minut.

Gdyby jeszcze nie te ząbkowania swiateł i żaluzji.... :)

102jpfc.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności