Napisano 28 Kwiecień 20159 l Witajcie, mam dośc spory problem z ziarnistością w podglądowych, szarych renderach. Ustawienia vraya: light catche: 4000 irradiance map: high noise treshold: 0.001 min/max subdivs: 1/10 global sub mult.: 5 AA: mitchell-netravali mapping: reinhard 0.4 burn wszystkie światła mają ustawione własne suby na 100. jako główne źródło swiatła mapka hdri i suby dome'a wartość 70. Ziarno jak cholera...
Napisano 28 Kwiecień 20159 l ustaw min/max subdivs: 1/100 i zmniejsz trochę noise treshold bo się renderu nie doczekasz.
Napisano 29 Kwiecień 20159 l Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10 Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :) W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Autor Przy daniu min/max 1/50 poszło 30 min na render i faktycznie bez kaszki wyszło. Przy 100 też ale tam skoczyło do prawie 90 minut :) Interp. samples na 5, wrzucę na 10 i skręcę subdivs, zobaczymy
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10 Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :) W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer Dokładnie o to mi chodziło ;). Zmniejszyć w drugą stronę ;D. Skalpel ma racje, przy pełnej scenie z shaderami z takimi ustawieniami będziesz musiał trochę poczekać. Ustaw sobie noise treshold na 0,010 i powoli zwiększaj jakość (zmniejszaj parametr ;p)
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Autor Dodałem tekstury do innego ujęcia - nieco szybszego. Na min/max 1/25 i interp. samples 10 wyszło co poniżej w czasie 80 minut. Gdyby jeszcze nie te ząbkowania swiateł i żaluzji.... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto