Jump to content

Ziarno w szarym renderze


Recommended Posts

Witajcie, mam dośc spory problem z ziarnistością w podglądowych, szarych renderach. Ustawienia vraya:

light catche: 4000

irradiance map: high

noise treshold: 0.001

min/max subdivs: 1/10

global sub mult.: 5

AA: mitchell-netravali

mapping: reinhard 0.4 burn

wszystkie światła mają ustawione własne suby na 100.

jako główne źródło swiatła mapka hdri i suby dome'a wartość 70.

Ziarno jak cholera...

5fksq8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10

Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :)

W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer

Link to comment
Share on other sites

Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10

Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :)

W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer

 

 

Dokładnie o to mi chodziło ;). Zmniejszyć w drugą stronę ;D.

 

Skalpel ma racje, przy pełnej scenie z shaderami z takimi ustawieniami będziesz musiał trochę poczekać.

Ustaw sobie noise treshold na 0,010 i powoli zwiększaj jakość (zmniejszaj parametr ;p)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy