Dziuba Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Witajcie, mam dośc spory problem z ziarnistością w podglądowych, szarych renderach. Ustawienia vraya: light catche: 4000 irradiance map: high noise treshold: 0.001 min/max subdivs: 1/10 global sub mult.: 5 AA: mitchell-netravali mapping: reinhard 0.4 burn wszystkie światła mają ustawione własne suby na 100. jako główne źródło swiatła mapka hdri i suby dome'a wartość 70. Ziarno jak cholera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 ustaw min/max subdivs: 1/100 i zmniejsz trochę noise treshold bo się renderu nie doczekasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10 Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :) W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziuba Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Przy daniu min/max 1/50 poszło 30 min na render i faktycznie bez kaszki wyszło. Przy 100 też ale tam skoczyło do prawie 90 minut :) Interp. samples na 5, wrzucę na 10 i skręcę subdivs, zobaczymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaia Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Jak masz w LC ustawione interp. samples ? Jak na standardowe 5 to zmień na 10 Xaia chyba ma powiększyć parametr noise treshold bo tego 0,001 to się już zasadniczo nie da zmniejszać :) W ogóle ustawiania takie ze jak wrzuci shadery to będzie mógł wyjść na bardzo długi spacer Dokładnie o to mi chodziło ;). Zmniejszyć w drugą stronę ;D. Skalpel ma racje, przy pełnej scenie z shaderami z takimi ustawieniami będziesz musiał trochę poczekać. Ustaw sobie noise treshold na 0,010 i powoli zwiększaj jakość (zmniejszaj parametr ;p) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziuba Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Dodałem tekstury do innego ujęcia - nieco szybszego. Na min/max 1/25 i interp. samples 10 wyszło co poniżej w czasie 80 minut. Gdyby jeszcze nie te ząbkowania swiateł i żaluzji.... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now