nihilplures Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 [ATTACH=CONFIG]98919[/ATTACH] Cześć, razem ze znajomymi pracuję nad Marchwicą Mózgu - grą o zacnej nazwie, inspirowanej Liero, Soldatem, Wormsami oraz momentami Call of Duty 4. Ostatnio gra została wrzucona na Greenlighta i zmierza do Top 100 (surprisingly): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=425884060 Ponieważ zajmuję się między innymi grafiką, to chciałbym poznać wasze opinie na temat oprawy graficznej. Również jeśli macie jakieś pytania, to śmiało możecie zadawać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 - jeśli już to bardziej Kerbal Space Programem :) - silnik: Unity3D, niszczenie terenu zostało specjalnie zaimplementowane na potrzeby projektu Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Króliki przeszły Greenlighta :) Dostępne jest już pierwsze demko - można je pobrać na http://marchwicamozgu.pl . Prace jeszcze trwają, ale możecie dać znać co sądzicie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Zrob tez na osx builda prosze, nie mam windowsa a z checia bym pogral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko I licencje za minimum 99$ rocznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Z tego co pamiętam to potrzebny jest aktualny OS, XCode, ale licencja deweloperska chyba tylko żeby dostać certyfikat i publikować na App Storze (my celujemy w Steam, GOG, itd). Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 wizualnie nie zachęca, ale koncepcja ciekawa i życze powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :) What? Szczerze to pracuje na OSX od dawna wiec cos sie moglo zmienic, ale nie sadze. Zeby zrobic build na osx wystarczy ze dasz target na standalone i wybierz Mac OS X. Mozesz to zrobic pod windows jak i gdziekolwiek. Sorry ale cos sie komus pokielbasilo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Robiłem to ze dwa lata temu na iOS i wtedy Unity generowało projekt, który należało potem otworzyć w XCode, podpiąć certyfikat i zbuildować. Rzeczywiście budowanie Standalone przebiega inaczej - dopiero teraz zauważyłem. Jednak wciąż nie mam sprzętu żeby przetestować co powstało. Jak coś to mogę podesłać linka do takiego builda na priv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 jeden z Was mówi o iOS, a drugi osX - tak mi sie wydaje. Niemniej dotykanie to nie myszkowanie i trzeba to przynajmniej nieznacznie poprawić (o ile budowało sie z zaozeniem, ze powstanie na mobilki). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Super dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Faktycznie, mi chodzilo o OSX. Sam na codzien walcze z xcode, provisioning profiles, certificates itd itp shity apple'a, wiec wiem o co chodzi. Na szczescie standalone jest w miare wolny pod apple, chociaz od niedawna niecertyfikowani developerzy i ich produkty sa traktowane jako trzeciorzedne. Pod nowszymi OSX nie da sie otworzyc app (podobnie mam z Twoja gra teraz), gdyz apple twierdzi ze niecertyfikowany develoepr to wyprodukowal. Wtedy trzeba klikac prawym mouse na app i open - wtedy pojawi sie opcja open, i tak wlasnie zagralem w Marchwice pod OSX. Gra na pierwszy rzut oka ma mega potencjal. Problem w niej to dosc maly target do jakiego jest skierowana. Wiecej feedback jak pogram na maxa :) Cheers Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Moje wspomnienia z Applem chciałbym wyrzucić z pamięci ;) Zapewne chodzi o to, że na razie jest tylko split-screen. Z czasem pojawi się również singiel i gra sieciowa. Robimy grę, w którą sami chcielibyśmy pograć i wydaje nam się, że brakuje takich klasycznych split-screenów. Tak samo jak gra video nie zastąpi gry planszowej, tak tryb sieciowy nie zastąpi emocji wspólnego grania na jednym kompie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 tu jestem bardzo za Tobą - też jestem fanem tworzenia split screenów i gry na jednej maszynie. Kompie czy tablecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted October 6, 2015 Author Share Posted October 6, 2015 Uwaga, uwaga: króliki niedługo lądują na planecie Steam w obszarze Early Access - więcej info na: http://ravingbots.com/2015/10/06/bunnies-on-early-access-soon/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilplures Posted October 23, 2015 Author Share Posted October 23, 2015 Gra właśnie weszła do sprzedaży na Steamie w promocji -15% przez pierwszy tydzień Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now