Jump to content

Marchwica Mózgu - coś jak Soldat i Worms z królikami i niszczeniem planet


Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]98919[/ATTACH]

 

Cześć, razem ze znajomymi pracuję nad Marchwicą Mózgu - grą o zacnej nazwie, inspirowanej Liero, Soldatem, Wormsami oraz momentami Call of Duty 4. Ostatnio gra została wrzucona na Greenlighta i zmierza do Top 100 (surprisingly):

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=425884060

 

Ponieważ zajmuję się między innymi grafiką, to chciałbym poznać wasze opinie na temat oprawy graficznej. Również jeśli macie jakieś pytania, to śmiało możecie zadawać.

Link to comment
Share on other sites

Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :)

Link to comment
Share on other sites

Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :)

 

What? Szczerze to pracuje na OSX od dawna wiec cos sie moglo zmienic, ale nie sadze. Zeby zrobic build na osx wystarczy ze dasz target na standalone i wybierz Mac OS X. Mozesz to zrobic pod windows jak i gdziekolwiek. Sorry ale cos sie komus pokielbasilo...

Link to comment
Share on other sites

Robiłem to ze dwa lata temu na iOS i wtedy Unity generowało projekt, który należało potem otworzyć w XCode, podpiąć certyfikat i zbuildować. Rzeczywiście budowanie Standalone przebiega inaczej - dopiero teraz zauważyłem. Jednak wciąż nie mam sprzętu żeby przetestować co powstało. Jak coś to mogę podesłać linka do takiego builda na priv.

Link to comment
Share on other sites

jeden z Was mówi o iOS, a drugi osX - tak mi sie wydaje. Niemniej dotykanie to nie myszkowanie i trzeba to przynajmniej nieznacznie poprawić (o ile budowało sie z zaozeniem, ze powstanie na mobilki).

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie, mi chodzilo o OSX. Sam na codzien walcze z xcode, provisioning profiles, certificates itd itp shity apple'a, wiec wiem o co chodzi. Na szczescie standalone jest w miare wolny pod apple, chociaz od niedawna niecertyfikowani developerzy i ich produkty sa traktowane jako trzeciorzedne. Pod nowszymi OSX nie da sie otworzyc app (podobnie mam z Twoja gra teraz), gdyz apple twierdzi ze niecertyfikowany develoepr to wyprodukowal. Wtedy trzeba klikac prawym mouse na app i open - wtedy pojawi sie opcja open, i tak wlasnie zagralem w Marchwice pod OSX. Gra na pierwszy rzut oka ma mega potencjal. Problem w niej to dosc maly target do jakiego jest skierowana. Wiecej feedback jak pogram na maxa :)

 

Cheers

Link to comment
Share on other sites

Moje wspomnienia z Applem chciałbym wyrzucić z pamięci ;)

 

Zapewne chodzi o to, że na razie jest tylko split-screen. Z czasem pojawi się również singiel i gra sieciowa. Robimy grę, w którą sami chcielibyśmy pograć i wydaje nam się, że brakuje takich klasycznych split-screenów. Tak samo jak gra video nie zastąpi gry planszowej, tak tryb sieciowy nie zastąpi emocji wspólnego grania na jednym kompie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy