nihilplures Napisano 28 Kwiecień 2015 Napisano 28 Kwiecień 2015 [ATTACH=CONFIG]98919[/ATTACH] Cześć, razem ze znajomymi pracuję nad Marchwicą Mózgu - grą o zacnej nazwie, inspirowanej Liero, Soldatem, Wormsami oraz momentami Call of Duty 4. Ostatnio gra została wrzucona na Greenlighta i zmierza do Top 100 (surprisingly): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=425884060 Ponieważ zajmuję się między innymi grafiką, to chciałbym poznać wasze opinie na temat oprawy graficznej. Również jeśli macie jakieś pytania, to śmiało możecie zadawać.
nihilplures Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Napisano 29 Kwiecień 2015 - jeśli już to bardziej Kerbal Space Programem :) - silnik: Unity3D, niszczenie terenu zostało specjalnie zaimplementowane na potrzeby projektu
nihilplures Napisano 8 Maj 2015 Autor Napisano 8 Maj 2015 Króliki przeszły Greenlighta :) Dostępne jest już pierwsze demko - można je pobrać na http://marchwicamozgu.pl . Prace jeszcze trwają, ale możecie dać znać co sądzicie.
bolitic Napisano 8 Maj 2015 Napisano 8 Maj 2015 Zrob tez na osx builda prosze, nie mam windowsa a z checia bym pogral.
nihilplures Napisano 8 Maj 2015 Autor Napisano 8 Maj 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :)
Creator Napisano 9 Maj 2015 Napisano 9 Maj 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko I licencje za minimum 99$ rocznie.
nihilplures Napisano 9 Maj 2015 Autor Napisano 9 Maj 2015 Z tego co pamiętam to potrzebny jest aktualny OS, XCode, ale licencja deweloperska chyba tylko żeby dostać certyfikat i publikować na App Storze (my celujemy w Steam, GOG, itd).
olaf Napisano 9 Maj 2015 Napisano 9 Maj 2015 wizualnie nie zachęca, ale koncepcja ciekawa i życze powodzenia.
bolitic Napisano 11 Maj 2015 Napisano 11 Maj 2015 Żeby zrobić takiego builda trzeba by zakupić jabłko-pudełko - nie można tego zrobić z normalnego systemu. Jest taki plan w przyszłości, ale na razie projekt nie ma takiego budżetu (nie żebramy o kasę). Do tego dochodzi kwestia obsługi kontrolerów na OSrańcu - trzeba to solidnie przetestować. Na różnych systemach potrafią być zamienione osie i pomieszane bindingi klawiszy. Nie takie hop siup jakby się wydawało :) What? Szczerze to pracuje na OSX od dawna wiec cos sie moglo zmienic, ale nie sadze. Zeby zrobic build na osx wystarczy ze dasz target na standalone i wybierz Mac OS X. Mozesz to zrobic pod windows jak i gdziekolwiek. Sorry ale cos sie komus pokielbasilo...
nihilplures Napisano 11 Maj 2015 Autor Napisano 11 Maj 2015 Robiłem to ze dwa lata temu na iOS i wtedy Unity generowało projekt, który należało potem otworzyć w XCode, podpiąć certyfikat i zbuildować. Rzeczywiście budowanie Standalone przebiega inaczej - dopiero teraz zauważyłem. Jednak wciąż nie mam sprzętu żeby przetestować co powstało. Jak coś to mogę podesłać linka do takiego builda na priv.
olaf Napisano 11 Maj 2015 Napisano 11 Maj 2015 jeden z Was mówi o iOS, a drugi osX - tak mi sie wydaje. Niemniej dotykanie to nie myszkowanie i trzeba to przynajmniej nieznacznie poprawić (o ile budowało sie z zaozeniem, ze powstanie na mobilki).
bolitic Napisano 12 Maj 2015 Napisano 12 Maj 2015 Faktycznie, mi chodzilo o OSX. Sam na codzien walcze z xcode, provisioning profiles, certificates itd itp shity apple'a, wiec wiem o co chodzi. Na szczescie standalone jest w miare wolny pod apple, chociaz od niedawna niecertyfikowani developerzy i ich produkty sa traktowane jako trzeciorzedne. Pod nowszymi OSX nie da sie otworzyc app (podobnie mam z Twoja gra teraz), gdyz apple twierdzi ze niecertyfikowany develoepr to wyprodukowal. Wtedy trzeba klikac prawym mouse na app i open - wtedy pojawi sie opcja open, i tak wlasnie zagralem w Marchwice pod OSX. Gra na pierwszy rzut oka ma mega potencjal. Problem w niej to dosc maly target do jakiego jest skierowana. Wiecej feedback jak pogram na maxa :) Cheers
nihilplures Napisano 12 Maj 2015 Autor Napisano 12 Maj 2015 Moje wspomnienia z Applem chciałbym wyrzucić z pamięci ;) Zapewne chodzi o to, że na razie jest tylko split-screen. Z czasem pojawi się również singiel i gra sieciowa. Robimy grę, w którą sami chcielibyśmy pograć i wydaje nam się, że brakuje takich klasycznych split-screenów. Tak samo jak gra video nie zastąpi gry planszowej, tak tryb sieciowy nie zastąpi emocji wspólnego grania na jednym kompie.
olaf Napisano 12 Maj 2015 Napisano 12 Maj 2015 tu jestem bardzo za Tobą - też jestem fanem tworzenia split screenów i gry na jednej maszynie. Kompie czy tablecie.
nihilplures Napisano 6 Październik 2015 Autor Napisano 6 Październik 2015 Uwaga, uwaga: króliki niedługo lądują na planecie Steam w obszarze Early Access - więcej info na: http://ravingbots.com/2015/10/06/bunnies-on-early-access-soon/
nihilplures Napisano 23 Październik 2015 Autor Napisano 23 Październik 2015 Gra właśnie weszła do sprzedaży na Steamie w promocji -15% przez pierwszy tydzień
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się