Napisano 4 Maj 20159 l Cześć, mam problem jak wymodelować żółty tarty ser i to w paczce. Paczkę już mam tylko te wiórki ..... Jak się do tego zabrać? Jakieś pomysły? ser muszę zanimować: wysypać z paczki na talerz a wcześniej wsypać go do paczki. Masakra, pomóżcie please:)
Napisano 6 Maj 20159 l napisz jaki program przede wszystkim, możesz to ręcznie zrobić (opcja bardziej pracochłonna ale dla początkującego najlepsza) przygotuj kilka różnych wzorów kawałków sera, sklonuj i poukładaj w miarę realnie w paczce, nie musi być wypełnione całe opakowanie interesuje Cię tylko to co widać w kamerze, opcja dwa (szybsza jak wiesz co zrobić) skorzystać z jakiegoś systemu cząsteczek czy czegoś co ci ułoży kawałki i wykryje opakowanie z automatu
Napisano 6 Maj 20159 l Jezeli robisz w maxie to najszybciej wsypanie i wysypanie zrobic w massfx. Jezeli masz problem z wymodelowaniem wiorka sera no to chyba przepadles:)
Napisano 6 Maj 20159 l W maxie można zrobić to tak: wymodelować wiórek, powielić go kilka razy, z deformować każdy, tak aby różniły się trochę od siebie, potem narzędziem array transforamtion, zrobić kopie, a resztę jak zaproponował Traitor w massFX .
Napisano 6 Maj 20159 l Albo partyklami, Pflow, PositionObject z paczką jako Volume, i wysłać do eventu w którym jest grawitacja i wiórki kolidują z już otwartą paczką (Collision z paczką jako UDeflector). Tak mniej więcej. Chyba zasymuluje szybciej niż MassFx jeśli wiórków jest sporo? (ale nie znam zbyt dobrze MassFX)
Napisano 13 Maj 20159 l Mass fx z duza iloscia elementow radzi sobie znacznie, znacznie szybciej niz PFlow.