Toudee10 Napisano 4 Maj 2015 Napisano 4 Maj 2015 Cześć, mam problem jak wymodelować żółty tarty ser i to w paczce. Paczkę już mam tylko te wiórki ..... Jak się do tego zabrać? Jakieś pomysły? ser muszę zanimować: wysypać z paczki na talerz a wcześniej wsypać go do paczki. Masakra, pomóżcie please:)
1pudel Napisano 6 Maj 2015 Napisano 6 Maj 2015 napisz jaki program przede wszystkim, możesz to ręcznie zrobić (opcja bardziej pracochłonna ale dla początkującego najlepsza) przygotuj kilka różnych wzorów kawałków sera, sklonuj i poukładaj w miarę realnie w paczce, nie musi być wypełnione całe opakowanie interesuje Cię tylko to co widać w kamerze, opcja dwa (szybsza jak wiesz co zrobić) skorzystać z jakiegoś systemu cząsteczek czy czegoś co ci ułoży kawałki i wykryje opakowanie z automatu
Traitor Napisano 6 Maj 2015 Napisano 6 Maj 2015 Jezeli robisz w maxie to najszybciej wsypanie i wysypanie zrobic w massfx. Jezeli masz problem z wymodelowaniem wiorka sera no to chyba przepadles:)
lsebastian Napisano 6 Maj 2015 Napisano 6 Maj 2015 W maxie można zrobić to tak: wymodelować wiórek, powielić go kilka razy, z deformować każdy, tak aby różniły się trochę od siebie, potem narzędziem array transforamtion, zrobić kopie, a resztę jak zaproponował Traitor w massFX .
Ania Napisano 6 Maj 2015 Napisano 6 Maj 2015 Albo partyklami, Pflow, PositionObject z paczką jako Volume, i wysłać do eventu w którym jest grawitacja i wiórki kolidują z już otwartą paczką (Collision z paczką jako UDeflector). Tak mniej więcej. Chyba zasymuluje szybciej niż MassFx jeśli wiórków jest sporo? (ale nie znam zbyt dobrze MassFX)
Traitor Napisano 13 Maj 2015 Napisano 13 Maj 2015 Mass fx z duza iloscia elementow radzi sobie znacznie, znacznie szybciej niz PFlow.
Rekomendowane odpowiedzi