Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Material graph! Fajne rzeczy ale nadal dla mnie ten renderer nie ma większego sensu.

Napisano

... bo tez do kogo innego jest on adresowany ;) . Od poczatku jest on kierowany dla CAD-owcow, ktorzy nie maja czasu / ochoty wgryzac sie w ustawienia, mapy itd .

Napisano

Jedyne co w keyshocie jest nie w porządku, to cena i powolność ostatecznych renderingów.

Napisano

Ten renderer ma bardzo dużo limitacji. Brak świateł z primitivów i meshy chociażby. Ja rozumiem do kogo Keyshot jest skierowany, po prostu jako osoba która zna podstawy mentala i w miarę ogarnia cyclesa nie widzę dla siebie w nim żadnego zysku poza fajną integracją z zetką.

Napisano
  • Autor

Co do możliwości generowania świateł z prymitywów/ meshy to tutaj w około 46 min jest pokazane jak oświetlić model za pomocą plane 3D :https://www.youtube.com/watch?v=IY626fh_Xcs

Co do samego Keyshota, to spojrzałem na niego tylko ze względu na integracje z Zbrushem....i w sumie mam trochę mieszane uczucia , bo do szybkiego podglądu to i sam BPR wystarczy i z niego naprawdę da się wiele wyciągnąć ( patrz rendery Pablo Mundoz :http://www.zbrushcentral.com/zbc-user-gallery.php?uid=341733) !!! ...i podejrzewam że Keyshot może już niebawem zostać zmiażdżony przez wynalazki PBR ( 3D Coat , Marmoset )....ale z drugiej strony te rendery prezentują się naprawdę nieźle : https://www.artstation.com/artist/rafaelamarante

http://www.dominicqwek.com/pages/portfolio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności