Napisano 16 Maj 20159 l Material graph! Fajne rzeczy ale nadal dla mnie ten renderer nie ma większego sensu.
Napisano 17 Maj 20159 l ... bo tez do kogo innego jest on adresowany ;) . Od poczatku jest on kierowany dla CAD-owcow, ktorzy nie maja czasu / ochoty wgryzac sie w ustawienia, mapy itd .
Napisano 17 Maj 20159 l Jedyne co w keyshocie jest nie w porządku, to cena i powolność ostatecznych renderingów.
Napisano 17 Maj 20159 l Ten renderer ma bardzo dużo limitacji. Brak świateł z primitivów i meshy chociażby. Ja rozumiem do kogo Keyshot jest skierowany, po prostu jako osoba która zna podstawy mentala i w miarę ogarnia cyclesa nie widzę dla siebie w nim żadnego zysku poza fajną integracją z zetką.
Napisano 17 Maj 20159 l Autor Co do możliwości generowania świateł z prymitywów/ meshy to tutaj w około 46 min jest pokazane jak oświetlić model za pomocą plane 3D :https://www.youtube.com/watch?v=IY626fh_Xcs Co do samego Keyshota, to spojrzałem na niego tylko ze względu na integracje z Zbrushem....i w sumie mam trochę mieszane uczucia , bo do szybkiego podglądu to i sam BPR wystarczy i z niego naprawdę da się wiele wyciągnąć ( patrz rendery Pablo Mundoz :http://www.zbrushcentral.com/zbc-user-gallery.php?uid=341733) !!! ...i podejrzewam że Keyshot może już niebawem zostać zmiażdżony przez wynalazki PBR ( 3D Coat , Marmoset )....ale z drugiej strony te rendery prezentują się naprawdę nieźle : https://www.artstation.com/artist/rafaelamarante http://www.dominicqwek.com/pages/portfolio
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto