Monio Napisano 16 Maj 2015 Napisano 16 Maj 2015 Material graph! Fajne rzeczy ale nadal dla mnie ten renderer nie ma większego sensu.
Przemas Napisano 17 Maj 2015 Napisano 17 Maj 2015 ... bo tez do kogo innego jest on adresowany ;) . Od poczatku jest on kierowany dla CAD-owcow, ktorzy nie maja czasu / ochoty wgryzac sie w ustawienia, mapy itd .
deshu Napisano 17 Maj 2015 Napisano 17 Maj 2015 Jedyne co w keyshocie jest nie w porządku, to cena i powolność ostatecznych renderingów.
Monio Napisano 17 Maj 2015 Napisano 17 Maj 2015 Ten renderer ma bardzo dużo limitacji. Brak świateł z primitivów i meshy chociażby. Ja rozumiem do kogo Keyshot jest skierowany, po prostu jako osoba która zna podstawy mentala i w miarę ogarnia cyclesa nie widzę dla siebie w nim żadnego zysku poza fajną integracją z zetką.
operonxyz Napisano 17 Maj 2015 Autor Napisano 17 Maj 2015 Co do możliwości generowania świateł z prymitywów/ meshy to tutaj w około 46 min jest pokazane jak oświetlić model za pomocą plane 3D :https://www.youtube.com/watch?v=IY626fh_Xcs Co do samego Keyshota, to spojrzałem na niego tylko ze względu na integracje z Zbrushem....i w sumie mam trochę mieszane uczucia , bo do szybkiego podglądu to i sam BPR wystarczy i z niego naprawdę da się wiele wyciągnąć ( patrz rendery Pablo Mundoz :http://www.zbrushcentral.com/zbc-user-gallery.php?uid=341733) !!! ...i podejrzewam że Keyshot może już niebawem zostać zmiażdżony przez wynalazki PBR ( 3D Coat , Marmoset )....ale z drugiej strony te rendery prezentują się naprawdę nieźle : https://www.artstation.com/artist/rafaelamarante http://www.dominicqwek.com/pages/portfolio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się