Jump to content

Podmiana kości lub animacji


michal84

Recommended Posts

Witam. Zrobiłem dwa modele i każdy z nich jest wsadzony na takim samym szkielecie. Zanimowałem oddzielnie te szkielety z ich modelami. Teraz chcę aby pierwszy model poruszał się jak drugi. Najlepiej jakby model 'pomyślał' że ten drugi szkielet jest jego.

Jak przeniosłem model do pliku z drugim szkieletem to w skin'ie zniknęły informacje o kościach.

 

Jak zrobić podmiankę szkieletów lub animacji?

Link to comment
Share on other sites

max to taka funkcja, np.

max(1,3)=3

max(4,123,631,6)=631

max(3,d) = różnie, d to jakaś zmienna, na pewno Adek wie co oznacza.

W adresach www nie może być nawiasów (), stąd nieporozumienie.

 

Jeśli rig jest CAT, poszukaj CAT clips (np. w helpie).

Jeśli rig jest biped, to się nazywa biped motion.

Jeśli to custom rig, możesz w curve editor zapisać ruch wybranych elementów, poszukaj w helpie Save Animation, ale to w 3ds max jest trochę pokręcone (może ja jestem za głupia na to, ale niekiedy wychodzi niekiedy nie).

W każdym razie, obojętnie czy CAT czy bip czy custom, zapisujesz animację na dysku i ładujesz na drugi rig.

Edited by Ania
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy