michal84 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Witam. Zrobiłem dwa modele i każdy z nich jest wsadzony na takim samym szkielecie. Zanimowałem oddzielnie te szkielety z ich modelami. Teraz chcę aby pierwszy model poruszał się jak drugi. Najlepiej jakby model 'pomyślał' że ten drugi szkielet jest jego. Jak przeniosłem model do pliku z drugim szkieletem to w skin'ie zniknęły informacje o kościach. Jak zrobić podmiankę szkieletów lub animacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osael Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 A o jakim programie mówimy? Jeżeli Maya to to powinno wystarczyć: http://download.autodesk.com/global/docs/maya2014/en_us/index.html?url=files/GUID-91EE8FBF-3267-4A41-BD7B-A2EBA1478F27.htm,topicNumber=d30e268293 A jak nie to na pewno znajdzie się kilka fajnych skryptów na Creative Crash. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riko Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Jeśli to Maya to polecam ten skrypt. http://www.creativecrash.com/maya/script/cas-mass-copy-weight Zaznaczasz model z którego chcesz kopiować skin, zaznaczasz model docelowy i klikasz Perform blablabla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal84 Posted July 19, 2015 Author Share Posted July 19, 2015 Jest to forum 3ds max więc myślałem że to główny program (przy innym dopisujemy że chodzi o inny) i o niego mi chodzi. Dzięki za próbę pomocy i proszę o to samo do maxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 A gdzie tak napisano?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal84 Posted July 19, 2015 Author Share Posted July 19, 2015 http://max3d.pl/ ? Pomóżcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 3ds max / max3d.pl, przecież to dwie inne nazwy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 (edited) max to taka funkcja, np. max(1,3)=3 max(4,123,631,6)=631 max(3,d) = różnie, d to jakaś zmienna, na pewno Adek wie co oznacza. W adresach www nie może być nawiasów (), stąd nieporozumienie. Jeśli rig jest CAT, poszukaj CAT clips (np. w helpie). Jeśli rig jest biped, to się nazywa biped motion. Jeśli to custom rig, możesz w curve editor zapisać ruch wybranych elementów, poszukaj w helpie Save Animation, ale to w 3ds max jest trochę pokręcone (może ja jestem za głupia na to, ale niekiedy wychodzi niekiedy nie). W każdym razie, obojętnie czy CAT czy bip czy custom, zapisujesz animację na dysku i ładujesz na drugi rig. Edited July 20, 2015 by Ania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now