tr000tyl Napisano 29 Lipiec 2015 Napisano 29 Lipiec 2015 (edytowane) Witam Oto moja najnowsza wizka. Kiedyś już ten dom wrzucałem ale uległ on modernizacji i było trzeba wykonać nowe wizki a co za tym idzie nowy retusz zdjęcia - mam nadzieję że lepszy. Dla porównania wrzucam obie wersje. © Copyright All Rights Reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone 2015 2012 2015 2012 Edytowane 4 Sierpień 2015 przez tr000tyl
polka dot Napisano 29 Lipiec 2015 Napisano 29 Lipiec 2015 wszystkie wizki ładne, tylko napisz które są nowe
tr000tyl Napisano 29 Lipiec 2015 Autor Napisano 29 Lipiec 2015 (edytowane) daty są nad zdjęciami ;) Edytowane 29 Lipiec 2015 przez tr000tyl
skalpel3d Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Jeśli chodzi o światło to znacznie lepiej prezentują się te z 2012 nie jest ono wytłumione, natomiast na 2015 masz leprze kadry
VAstudio Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Masz ustawiony bardzo szeroki kąt kamery / ogniskową. Do wizualizacji arhitektonicznych / zdjęć dobrze jest używać szerokokątnego obiektywu w granicach 35-25 mm, inaczej uzyskujesz bardzo ostrą perspektywę jak ma to miejsce u Ciebie. poziom horyzontu też wydaje się być za wysoko.
tr000tyl Napisano 3 Sierpień 2015 Autor Napisano 3 Sierpień 2015 (edytowane) Nowa wizka od strony ogrodu. Edytowane 26 Sierpień 2015 przez tr000tyl
buki91 Napisano 17 Wrzesień 2015 Napisano 17 Wrzesień 2015 Możesz zdradzić jakim sposobem robiłeś kostkę przed budynkiem?:)
skalpel3d Napisano 18 Wrzesień 2015 Napisano 18 Wrzesień 2015 buki91 nie wiem jak u tr000tyla ale można spokojnie stawiać ze to jest vraydisplacementmod ustawiony na 2D mapping podbij parametry resolution np na 2048 i precision oczywiście tym ostatnim musisz się pobawić Ja daje z przedziału 32-64 no i oczywiście potrzebna dobra mapka
tr000tyl Napisano 18 Wrzesień 2015 Autor Napisano 18 Wrzesień 2015 Kostka to zwykły vraydisplacementmod ustawiony na 2D - jak pisał skalpel3d. Ja chyba nic nie zmieniałem w parametrach resolution i precision. Resolution - this determines the resolution of the displacement texture used by V-Ray. If the texture map is a bitmap, it would be best to match this resolution to the size of the bitmap. For procedural 2d maps, the resolution is determined by the desired quality and detail in the displacement. Note that V-Ray will also automatically generate a normals map based on the displacement map, to compensate for details not captured by the actual displaced surface. Precision - this parameter is related to the curvature of the displaced surface; flat surfaces can do with a lower precision (for a perfectly flat plane you can use 1), more curved surfaces require higher values. If the precision is not high enough you can get dark spots ("surface acne") on the displacement. Lower values compute faster.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się