Skocz do zawartości

Exterior: Bliźniak


tr000tyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Oto moja najnowsza wizka.

Kiedyś już ten dom wrzucałem ale uległ on modernizacji i było trzeba wykonać nowe wizki a co za tym idzie nowy retusz zdjęcia - mam nadzieję że lepszy.

 

Dla porównania wrzucam obie wersje.

 

© Copyright

All Rights Reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone

2015

ab0eb5858cf45457a06034acb0056baf.jpg

 

2012

dfd9a7e491b4f2f6fc723744563293c1.jpg

 

 

2015

abf7a81236810df76b8df00ee7a699cf.jpg

 

2012

5bf63bbdf0731d7edba7ae1b60effdb1.jpg

Edytowane przez tr000tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Masz ustawiony bardzo szeroki kąt kamery / ogniskową. Do wizualizacji arhitektonicznych / zdjęć dobrze jest używać szerokokątnego obiektywu w granicach 35-25 mm, inaczej uzyskujesz bardzo ostrą perspektywę jak ma to miejsce u Ciebie. poziom horyzontu też wydaje się być za wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buki91 nie wiem jak u tr000tyla ale można spokojnie stawiać ze to jest vraydisplacementmod ustawiony na 2D mapping podbij parametry resolution np na 2048 i precision oczywiście tym ostatnim musisz się pobawić Ja daje z przedziału 32-64 no i oczywiście potrzebna dobra mapka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka to zwykły vraydisplacementmod ustawiony na 2D - jak pisał skalpel3d.

Ja chyba nic nie zmieniałem w parametrach resolution i precision.

 

Resolution - this determines the resolution of the displacement texture used by V-Ray. If the texture map is a bitmap, it would be best to match this resolution to the size of the bitmap. For procedural 2d maps, the resolution is determined by the desired quality and detail in the displacement. Note that V-Ray will also automatically generate a normals map based on the displacement map, to compensate for details not captured by the actual displaced surface.

 

Precision - this parameter is related to the curvature of the displaced surface; flat surfaces can do with a lower precision (for a perfectly flat plane you can use 1), more curved surfaces require higher values. If the precision is not high enough you can get dark spots ("surface acne") on the displacement. Lower values compute faster.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności