lukasz1330 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 No siema, dawno sie nie odzywalem, przepraszam, obiecuje poprawe :) Potrzeba mi waszej pomocy, zaczynam grzebac z anatomia, i ciezko mi sie juz na to patrzy pod wzgledem ew. bledow, a dobrzy koledzy mowia ze cos nie gra, dlatego tez pytam Was, specjalistow, co jest zle, nieanatomicznie etc. :) Jak bedzie potrzeba ze zwyklym szarym materialem to dawajcie znac(ponoc wiecej widac), wrzucie wieczorkiem, nie mam modelu przy sobie aktualnie. Z gory dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecrev Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) ogólnie to bardzo dużo elemntów jest niepoprawnie wykonanych. Ja na twoim miejscu zająłbym się jednym elementem np twarzą gdyż ona chyba wygląda najgorzej. Poszukaj refek z tym raczej nie będziesz miał problemu i przyglądaj się każdemu elementowi uważnie nie rób na szybko nie rób na siłe ani nie rób na ilość tylko na jakość jeżeli jesteś zmęczony i chcesz iść spać to idź spać a następnego dnia świeżym okiem spojrzysz na model i zauważysz więcej błędów. Edited August 7, 2015 by thecrev Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackTheRippy Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Podstawy, naucz sie szkieletu oraz proporcji, bez tego bedzie ciezko :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Proporcje nie grają kompletnie. Za szybko poszedłeś w detal. Porównaj na referencjach wielkość poszczególnych części ciała względem siebie, i ich grubość. Pracując nad widokiem 45°, miej pod ręką referki 45° i obserwuj nie tylko grubości, ale też obrys poszczególnych części ciała. Postaraj się o referencje z różnych kątów kamery, nie tylko przód, bok, tył i 45°, ale warto też mieć referencje od góry i z krzywych kątów naokoło. Na tym etapie nie korzystaj z blueprintów w viewporcie (nie wiem czy to robisz ale miejscami tak wygląda), ale raczej obok (jeśli masz np. w przeglądarce na drugim monitorze). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikkiz Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 najbardziej i w pierwszej kolejności do poprawy są klatka piersiowa nad biustem, to tam nie powinna być tak wypukła i miednica. Kobiece ciało (w takiej wyidealizowanej wersji) bardziej definiują kości i coś, co czasem się nazywa bone landmarks, czyli miejsca na skórze, gdzie nie ma wiele tkanki pod skórą na kościach, i to są własnie biodra, żebra, kolana, obojczyk. Reszta jest jakby rozpięta pomiędzy tymi punktami, bo tam też są między nimi rozpięte mięśnie. Spróbuj zaznaczyć te miejsca, upewnić się, że wiesz, gdzie są. Z męskim ciałem jest inaczej, bardziej zarysowane są mięśnie, ale u kobiety, po pierwsze bioderka zaznacz. I banał na koniec, stosuj referki, bo twój sculpt miejscami wygląda jak robiony z pamięci. Na prawdę nie trudno dziś znaleźć zdjęcia nagich pań - po prostu trzeba się im dokładniej przyglądać, na przykład proporcjom, i temu jak bieglą linie zwłaszcza sylwetki, w którym miejscu wypukłość ma punkt przegięcia i zmienia się we wklęsłość. czy to miejsce jest w 1/3 długości jakiejść linii, czy może w 1/4. i głowę masz (twój model ma, znaczy się) strasznie spłaszczoną od góry z tyłu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now