Skocz do zawartości

Inny typ światła w renderze [Vray]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Możliwe że to hdri z zewnątrz... ale odpowiednio ustawione portale VRaylight dadzą taki sam efekt (kilka w rożnych kolorach/odcieniach światła).

Ale przede wszystkim w twojej scenie jest 1 światło zapewne VRaySun, a w zaprezentowanej jest kilka (z za okna które widać w kadrze, z okna którego nie widać po prawej oraz po lewej stronie i lampek)

Edytowane przez seblen11
poprawa tekstu
Napisano

@topic dzięki za odpowiedź @seblen - a jak ustawić tak te VrayLight , żeby wyszedł taki efekt?? ; ) , spróbuje z tym HDRI też

Napisano

Odbicie zależy w dużym stopniu od materiałów. Dodatkowo zlewa się Ci się ono w przepaleniu podłogi w bezpośrednim słońcu.

Ze by uzyskać taki efekt w pierwszej kolejności należy odtworzyć warunki z referencji, czyli usunąć tak mocna światło słoneczne. I poestować gloss materiału.

 

Efekt potęguje też ustawienie kamery względem okna. Na referencyjnej wizualizacje okno masz na wprost kamery, u ciebie jest równoległe do kierunku kamery. Odbicie będzie zawsze pionowo pod oknem.

Napisano (edytowane)

o to chodzi (zwiększyłbym tylko moc portali (z40%)i przystawił na maxa do okna) a moc/jasnosć/matowość odbicia to juz kwestia ustawień materiału (refl. glossiness "matowość" reflact-moc odbicia/połysk)

pobaw się tez hdri (może bardziej ci przypadnie do gustu)

attachment.php?attachmentid=99750&stc=1&d=1439449096

Edytowane przez seblen11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności