KrzyM Napisano 10 Wrzesień 2015 Napisano 10 Wrzesień 2015 Hej, Nie mogę znaleźć rozwiązania w Majce na taki efekt w 3ds maxie. mam blendshape gdzie wszystkie face'y mam ze skalowane do 0, i innym obiektem uruchamiam tego blendshape. Albo może znacie jakieś sposoby na podobne efekty? Z góry dzięki za pomoc, Pozdro krzysiek
Sebazx6r Napisano 5 Październik 2015 Napisano 5 Październik 2015 (edytowane) Stworz sobie jakis model np krzywa i dodaj do channelboxa atrybut potem musisz zlikowac atryb przez np. Connection editor z blendshapem. Poszukalem tutka i jest taki z driven key.: Tu masz przyklad przez connection editor: http://i.imgur.com/D9r44EG.jpg Tytlko chyba nie o to ci chodzilo? Jedne obiekt ma zgniatac drugi?... Mozesz uzyc sculpt deformera.: Edytowane 5 Październik 2015 przez Sebazx6r
KrzyM Napisano 22 Październik 2015 Autor Napisano 22 Październik 2015 Nie do końca, bardziej odpalanie np. Blendshape drugim obiektem "kolizyjnym". Chyba da się to w mayi zrobić dodatkowym SOUP? Ale może są inne metody? Ciężko cokolwiek znaleźć w stylu motion graphic do Majki.
ca mel Napisano 22 Październik 2015 Napisano 22 Październik 2015 A możesz jakoś wyjaśnić co wg Ciebie oznacza "odpalanie blendshape", "uruchamianie Blendshape" ? Blendshape to modyfikator, nie uruchamia się go obiektem, więc pewnie chodzi Ci o jakieś interakcje. Ale tak zadajesz pytanie, że ciężko domyślać się o co chodzi. Soup potrafi jednym obiektem modyfikować siatki. Do motion graphics jest bardzo fajny plugin MASH, umie też współpracować z soup.
KrzyM Napisano 23 Październik 2015 Autor Napisano 23 Październik 2015 Może faktycznie napisałem nie jasno ;) Taki efekt, lub podobny Testowałem plugin MASH, ale wolałbym go nie angażować :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się