Skocz do zawartości

Vol. select jak w 3ds max?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Nie mogę znaleźć rozwiązania w Majce na taki efekt w 3ds maxie.

mam blendshape gdzie wszystkie face'y mam ze skalowane do 0, i innym obiektem uruchamiam tego blendshape.

Albo może znacie jakieś sposoby na podobne efekty?

 

Z góry dzięki za pomoc,

Pozdro krzysiek

 

3312m15.png

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Stworz sobie jakis model np krzywa i dodaj do channelboxa atrybut potem musisz zlikowac atryb przez np. Connection editor z blendshapem.

 

Poszukalem tutka i jest taki z driven key.:

 

Tu masz przyklad przez connection editor:

http://i.imgur.com/D9r44EG.jpg

 

Tytlko chyba nie o to ci chodzilo? Jedne obiekt ma zgniatac drugi?... Mozesz uzyc sculpt deformera.:

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Nie do końca, bardziej odpalanie np. Blendshape drugim obiektem "kolizyjnym". Chyba da się to w mayi zrobić dodatkowym SOUP?

Ale może są inne metody? Ciężko cokolwiek znaleźć w stylu motion graphic do Majki.

Napisano

A możesz jakoś wyjaśnić co wg Ciebie oznacza "odpalanie blendshape", "uruchamianie Blendshape" ?

Blendshape to modyfikator, nie uruchamia się go obiektem, więc pewnie chodzi Ci o jakieś interakcje.

Ale tak zadajesz pytanie, że ciężko domyślać się o co chodzi.

 

Soup potrafi jednym obiektem modyfikować siatki.

Do motion graphics jest bardzo fajny plugin MASH, umie też współpracować z soup.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności