Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Armored Quadruped Support Unit Mark 1

Postanowiłem odświeżyć sobie modelowanie, nie robiłem tego kilka lat. No i zabrałem się za temat kompletnie mi obcy - conceptowanie w 3D. Całość modelu wykonana w Modo, krajobraz w WorldMachine, render w Modo. Kupa dobrej zabawy przy tym była :) Nie używałem Kitbashy, wszystko zmajstrowałem sam.

link do profilu na Artstation, plus galeria z progresami.

https://www.artstation.com/artist/amazingviking

 

 

 

bartlomiej-borawski-mech7.jpg?1441995075

 

bartlomiej-borawski-mech4.jpg?1441994598

 

bartlomiej-borawski-mech5.jpg?1441995065

 

 

pozdro

bartłomiej

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawy model, dużo pracy - modo wciąga, dlatego można bawić się w bogaty detal. teksturowanie trochę nie na czasie, jakby sprzed 15 lat, modo ma najlepsze metale w informatyce i szkoda tego nie wykorzystać. polecam powrzucać na mecha coś z kulek z contentu z zakładki z metalami, tak dla przepatrzenia różnych styli

Napisano

dzięki za opinie :)

benton - nie ma co ukrywać, że do Tora Fricka jeszcze mi bardzo daleko, teksturowanie to nie jest moja najsilniejsza strona ;) w następnym projekcie będzie lepiej :)

Pixel-factory - dzięki! to projekt mocno for fun był robiony, więc faktycznie trochę z tym działkiem pojechałem. ale przez to bardzo dużo się nauczyłem - głównie w myśleniu koncepcyjnym :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności