Napisano 11 Wrzesień 20159 l Armored Quadruped Support Unit Mark 1 Postanowiłem odświeżyć sobie modelowanie, nie robiłem tego kilka lat. No i zabrałem się za temat kompletnie mi obcy - conceptowanie w 3D. Całość modelu wykonana w Modo, krajobraz w WorldMachine, render w Modo. Kupa dobrej zabawy przy tym była :) Nie używałem Kitbashy, wszystko zmajstrowałem sam. link do profilu na Artstation, plus galeria z progresami. https://www.artstation.com/artist/amazingviking pozdro bartłomiej
Napisano 12 Wrzesień 20159 l ciekawy model, dużo pracy - modo wciąga, dlatego można bawić się w bogaty detal. teksturowanie trochę nie na czasie, jakby sprzed 15 lat, modo ma najlepsze metale w informatyce i szkoda tego nie wykorzystać. polecam powrzucać na mecha coś z kulek z contentu z zakładki z metalami, tak dla przepatrzenia różnych styli
Napisano 12 Wrzesień 20159 l Super wyszło !! Zabudowa lufy dała bardzo falny look ,jedynie to boczne działko troche przekombinowane , 3x6 luf :)
Napisano 15 Wrzesień 20159 l Autor dzięki za opinie :) benton - nie ma co ukrywać, że do Tora Fricka jeszcze mi bardzo daleko, teksturowanie to nie jest moja najsilniejsza strona ;) w następnym projekcie będzie lepiej :) Pixel-factory - dzięki! to projekt mocno for fun był robiony, więc faktycznie trochę z tym działkiem pojechałem. ale przez to bardzo dużo się nauczyłem - głównie w myśleniu koncepcyjnym :)