blomd Napisano 11 Wrzesień 2015 Napisano 11 Wrzesień 2015 (edytowane) Witam. Po roku pracy po godzinach w końcu mam okazję zaprezentować finalne rendery mojego concept cara. Jest nim ZS3. Nazwa samochodu wzięła się z kształtów przednich wlotów połączonych ze światłami. Centralny tworzy z nimi litery ZS, natomiast boczny cyfrę 3. Jako motyw przewodni wybrałem markę Maserati - duży wlot centralny, ostra linia boczna. Przód starałem się opracować z możliwie najbardziej agresywnym "spojrzeniem", natomiast tył zaprojektowałem z lekko szyderczym i aroganckim wyrazem. Składa się on z części centralnej - bagażnik, oraz świateł, które spajają całość wizualnie z nadkolami. Autko oczywiście narysowane z zachowaniem złotych podziałów ;). Przy samym tworzeniu samochodu miałem naprawdę dużo funu i dzięki temu mogłem się sporo nauczyć. W planach w niedalekiej przyszłości krótka animacja prezentująca model ;) Dodam, że samochód zostanie użyty w przyszłorocznym logo Moto Show w Krakowie 4k > http://i.imgur.com/EBD0Ayx.jpg Edytowane 13 Wrzesień 2015 przez blomd
Karkosik Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 Ja sie pytam gdzie są ludzie? Dla mnie konkretny koncept. Widać że to Twój koncept ale jednocześnie mocno czuć że to maserati - bardzo na plus. Widać konsekwencje w prowadzonych liniach nadwozia. Tyłu wcześniej nie widziałem i powiem że robi wrażenie, ciekawy pomysł z tymi lampami. Osobiście spróbowałbym zaprojektować inne felgi , bo te troche odbiegają od całego konceptu tego konceptu ;) Wyglądają jak stocki :D Co do czesci technicznej, to jest klasa - oświetlenie robi świetną robote, szczególnie ostatni render, shadery można by troche dopracować (chromy, guma).Alemam wrażenie, że chyba troche zabrakło cierpliwości. Brakuje mi detali w lampach (szczególnie tylnych!!!), brakuje ramek, jakiegoś prowizorycznego wnętrza. Tyle ględzenia, projekt całościowo oceniam na 5* bez dwóch zdań. Widać ilość włożonej pracy. Na Twoim miejscu nie odpuszczałbym jeszcze na tym etapie tego projektu. Odpoczął od niego i wrócił za jakiś czas dopieścić detale i uraczyć nas kolejnymi świetnymi wrzutami ;) Pozdrawiam
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 bo jest dużo błędów czysto techniczno projektowych. chociażby odległość reflektorów, od przedniej osi. i ich umiejscowienie owszem wygląda ładnie. ale technicznie jest słabo. rendery sa całkiem spoko jeśli chodzi o samo auto natomiast tło i ten glow. no jest zbyt widoczny powinien być bardziej miekki bo normalnie można by powiedzieć gdzie było pędzlem mazane.
Karkosik Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 Aha, ja nie wiedziałem że kryterium do komentowania czyjejś pracy jest to czy ma dużo błędów czy mało - komentujmy tylko high endowe komercyjne prace \o|o|o/ Poza tym to co piszesz to jakieś brednie. Kto komu broni umiejscowić tak lampy? Primo to jest koncept. Secundo -czy naprawde uważasz że dzisiejsza technologia nie pozwala na takie rzeczy czy może PRAWO gdzies zakazuje? Przypominam że żyjemy w czasach komputerów wielkości breloków, wiec nie mów mi o jakiś odległosciach miedzy osią a lampą przednią auta bo to brzmi jak jakaś czerwona propaganda. Z tymi maznieciami w tle to też byś sobie dał siana, bo w każdym wątku w którym to uwidzisz to sie tego czepiasz. Przypominam, że nikt nie musi robić prac pod Twój gust ,nie musi mieć podobnego gustu jak Twój i powiem więcej może mieć Twój gust głęboko gdzieś i to że ktoś tak zrobił i Tobie sie nie podoba nie znaczy ŻE TO JEST ZŁE - czaisz nie? Zmień prosze troche styl formuowania postów, bo zamiast wypowiadać swoją SUBIEKTYWNĄ opinie, wypowiadasz się tak jakby Twoja opinia była tą jedyną i właściwą (en glow. no jest zbyt widoczny powinien być bardziej miekki - ciekawe wg. kogo i gdzie?!) , a tak nie jest. Ja rozumiem że ktoś może być cg GENERALIST, ale to nie znaczy że ktoś zna sie na wszystkim na takim poziome by wszystko komentować. Przeredaguj czasami to co piszesz i sie zastanów dłużej zanim coś postujesz bo Twoje posty stają się coraz bardziej irytujące. Bo nikt przecież nie lubi pseudointeligentów którzy się znają na wszystkim. Każdy kto pracuje w branży już wystarczająco ma dość Januszów którzy kładą płytki , a jednoczesnie świetnie znają się na literaturze, kinematografii, typografii i dtp ;) Mam nadzieje że zczaisz przekaz. Zapraszam grono do komentowania, bo warto dać młodemu pare dobrych rad, coby miał motywacje do dalszych prac, a ostatnimy czasy ciężko na forum o jakiś dobry feedback. Pozdro
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 nie czytałem całego twojego postu ale, Zmień prosze troche styl formuowania postów, bo zamiast wypowiadać swoją SUBIEKTYWNĄ opinie, wypowiadasz się tak jakby Twoja opinia była tą jedyną i właściwą (en glow. no jest zbyt widoczny powinien być bardziej miekki - ciekawe wg. kogo i gdzie?!) , a tak nie jest. hipokryta. :D Ja napisałem że mi się nie podoba to odrazu zostałem zjechany. bo tobie się podoba. czy ja napisałem że twoja opinia jest niezgodna? albo że sie z nią nie zgadzam? nie. Tak więc uszanuj też i moja opinię. PRAWO gdzies zakazuje? nawet nie zdajesz sobie sprawy ile jest przepisów. które kontrolują takie sprawy. Czemu się czepiam lamp? bo na concepcie wszystko miało lepsze proporcje. atutaj jest ściśnięte i też nie chodzi o prawo. a o sam wygląd który dla mnie jest zbyt bliski. a na concepcie było wyśmienicie. Aha, ja nie wiedziałem że kryterium do komentowania czyjejś pracy jest to czy ma dużo błędów czy mało - komentujmy tylko high endowe komercyjne prace \o|o|o/ twój post sprawia że się odechciewa komentowania trochę. Napisałem co mi się nie podoba i co można by naprzyszłość poprawić zostałem zjechany jak ja śmiałem w ogóle przecież jest zajB!... lepiej klepać i mówić że super i och ach mega. Napewno ta osoba się rozwinie.
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 tak więc żeby być bardziej klarownym i bezpośrednim. -ten glow/softbrush w okół auta. który go jakby wtapia w tło jest zbyt twardy powinien być dużo bardziej mięciutki niemal nie widoczny. przejście tonalne/kontrast jest zbyt duży na zbyt małej powierzchni. gradient po prostu zasilny się robi. -proporcje. lampy według mnie są zdecydowanie zbyt blisko kół wchodzą na nie to się gryzie i według mnie źle wygląda pomijając fakt że w ogóle raczej taka opcja odpada z wielu powodów. na concepcie było idealnie. -felgi z conceptu były by lepsze de fakto. -wielka szkoda że nie dopracowałeś tylnych/przednich lamp szczególnie tylne. wyglądają na wklejone w PS i zrobione gradientem Ogólny feel renderu bardzo komercyjny i dobry.
Gajowy Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Dla mnie praca jest ekstra. Przejście między początkowym pomysłem a końcowym obrazkiem nie neleży do łatwych rzeczy :) Co do konceptu, dla mnie kilka spraw jest niejasnych/niewidocznych na renderach. Nie wiem o co chodzi z tyłem tego auta, przydałoby się jakieś ujecie pod kątem, bo w tym momencie musze się dłużej przypatrzeć żeby ogarnąć te kształty, głównie przy okolic lamp. Z przodu jedynie nie wiem czy w bocznych wlotach są jakieś światła/ledy czy to po prostu odbicie. Graficznie jest świetnie, ale mnie też przeszkadza zbyt mocny glow, psuje nieco kontrast. No i w drugim renderze wcieło gdzieś lusterka :) To tyle ode mnie ale znawca ze mnie żaden, więc bez spiny proszę traktować moje uwagi :) Ogólnie bryła auta bardzo fajna i zgrabna. Przód bardzo mi się podoba, z tyłu trochę sytuacja niejasna. Gratuluje ukończenia i bardzo dobrej pracy. Dla mnie front :)
Rekomendowane odpowiedzi