Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

mam do zrobienia podłogę z płytek o kształcie trójkątów z 5 rodzajów płytek.

Stworzyłem satysfakcjonujący podział poprzez editable line oraz garment maker.

Następnie convert do editable poly, extrude poligonów i extrude linii podzału.

Problem w tym, że na tak stworzonej bryle nie działa material by element a robienie tego ręcznie(koło 600 kafli) przyprawia mnie o bó głowy...czy jest jakiś inny sposób na zrandomizowanie tych poligonów?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Kliknąłem split ale niestety nic to nie dało

 

co gorsza, udało mi się poprzez compnound objects rozbić to na pojedyncze trójkąty a potem przekształcić w editable mesh i wszystkie attachować - nadal material by element nie działa...

 

edit 2:// śmiga ;)

Edytowane przez Dziuba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności