Dziuba Napisano 17 Wrzesień 2015 Napisano 17 Wrzesień 2015 Witajcie, mam do zrobienia podłogę z płytek o kształcie trójkątów z 5 rodzajów płytek. Stworzyłem satysfakcjonujący podział poprzez editable line oraz garment maker. Następnie convert do editable poly, extrude poligonów i extrude linii podzału. Problem w tym, że na tak stworzonej bryle nie działa material by element a robienie tego ręcznie(koło 600 kafli) przyprawia mnie o bó głowy...czy jest jakiś inny sposób na zrandomizowanie tych poligonów?
stormwind Napisano 17 Wrzesień 2015 Napisano 17 Wrzesień 2015 Material by element zadziała jeżeli każda z płytek będzie oddzielnym elementem. Przed extrudowaniem zaznacz wszystkie krawędzie i z edit poly wybierz split.
Dziuba Napisano 17 Wrzesień 2015 Autor Napisano 17 Wrzesień 2015 (edytowane) Kliknąłem split ale niestety nic to nie dało co gorsza, udało mi się poprzez compnound objects rozbić to na pojedyncze trójkąty a potem przekształcić w editable mesh i wszystkie attachować - nadal material by element nie działa... edit 2:// śmiga ;) Edytowane 17 Wrzesień 2015 przez Dziuba
polka dot Napisano 17 Wrzesień 2015 Napisano 17 Wrzesień 2015 https://cg-source.com/uniquematerialids.php https://cg-source.com/multitexture.php
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się