Dziuba Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Witajcie, mam do zrobienia podłogę z płytek o kształcie trójkątów z 5 rodzajów płytek. Stworzyłem satysfakcjonujący podział poprzez editable line oraz garment maker. Następnie convert do editable poly, extrude poligonów i extrude linii podzału. Problem w tym, że na tak stworzonej bryle nie działa material by element a robienie tego ręcznie(koło 600 kafli) przyprawia mnie o bó głowy...czy jest jakiś inny sposób na zrandomizowanie tych poligonów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Material by element zadziała jeżeli każda z płytek będzie oddzielnym elementem. Przed extrudowaniem zaznacz wszystkie krawędzie i z edit poly wybierz split. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziuba Posted September 17, 2015 Author Share Posted September 17, 2015 (edited) Kliknąłem split ale niestety nic to nie dało co gorsza, udało mi się poprzez compnound objects rozbić to na pojedyncze trójkąty a potem przekształcić w editable mesh i wszystkie attachować - nadal material by element nie działa... edit 2:// śmiga ;) Edited September 17, 2015 by Dziuba Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 https://cg-source.com/uniquematerialids.php https://cg-source.com/multitexture.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now