Posted September 17, 20159 yr Witajcie, mam do zrobienia podłogę z płytek o kształcie trójkątów z 5 rodzajów płytek. Stworzyłem satysfakcjonujący podział poprzez editable line oraz garment maker. Następnie convert do editable poly, extrude poligonów i extrude linii podzału. Problem w tym, że na tak stworzonej bryle nie działa material by element a robienie tego ręcznie(koło 600 kafli) przyprawia mnie o bó głowy...czy jest jakiś inny sposób na zrandomizowanie tych poligonów?
September 17, 20159 yr Material by element zadziała jeżeli każda z płytek będzie oddzielnym elementem. Przed extrudowaniem zaznacz wszystkie krawędzie i z edit poly wybierz split.
September 17, 20159 yr Author Kliknąłem split ale niestety nic to nie dało co gorsza, udało mi się poprzez compnound objects rozbić to na pojedyncze trójkąty a potem przekształcić w editable mesh i wszystkie attachować - nadal material by element nie działa... edit 2:// śmiga ;) Edited September 17, 20159 yr by Dziuba
September 17, 20159 yr https://cg-source.com/uniquematerialids.php https://cg-source.com/multitexture.php
Create an account or sign in to comment