Jump to content

Featured Replies

Posted

Witajcie,

mam do zrobienia podłogę z płytek o kształcie trójkątów z 5 rodzajów płytek.

Stworzyłem satysfakcjonujący podział poprzez editable line oraz garment maker.

Następnie convert do editable poly, extrude poligonów i extrude linii podzału.

Problem w tym, że na tak stworzonej bryle nie działa material by element a robienie tego ręcznie(koło 600 kafli) przyprawia mnie o bó głowy...czy jest jakiś inny sposób na zrandomizowanie tych poligonów?

  • Replies 3
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Material by element zadziała jeżeli każda z płytek będzie oddzielnym elementem.

 

Przed extrudowaniem zaznacz wszystkie krawędzie i z edit poly wybierz split.

  • Author

Kliknąłem split ale niestety nic to nie dało

 

co gorsza, udało mi się poprzez compnound objects rozbić to na pojedyncze trójkąty a potem przekształcić w editable mesh i wszystkie attachować - nadal material by element nie działa...

 

edit 2:// śmiga ;)

Edited by Dziuba

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy