JoseConseco Napisano 20 Wrzesień 2015 Napisano 20 Wrzesień 2015 Witam, w ramach testu wtyczki którą napisałem do blendera - GroupPro, wymodelowałem okręt Yamamoto. Wszystko zrobione w blenderze, render w cycles - około 30-60 minut na klatkę. Tekstury z filter-forga wygenerowane są, plus mały paintover w programie 2d. Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem wtyczki, która służy do prostego zarządzania, grupowania i instancjonowania obiektów to oferuję zniżkę dla polaków pod linkiem: https://gumroad.com/l/GroupPro/promocja Wtyczka emuluje działanie komponentów ze sketchupa, które uważam za jeden z najlepszych ficzerów w tym programie. A ponieważ nie zanosiło się, aby ktoś się za to zabrał, więc sam się podszkoliłem w pythonie i blenderowym api. Wydaje mi się, że warto było, bo sporo łatwiejsza jest teraz praca ze skomplikowanymi scenami i wieloma obiektami. Ci którzy wiedzą jak działają group-instances w blenderze, wiedzą jak uciążliwe jest zarządzanie nimi i ich edycja. I jeszcze krótki filmik jak to działa: Pozdrawiam
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Wrzesień 2015 Napisano 20 Wrzesień 2015 Good job sir!. wkońcu ktoś fajnie wykorzystał panoramiczne opcje renderowania w blendku. btw. woda to ocean modif? bo naprawdę ci zacnie wyszła, gdybyś mógł opisać setup sceny itp. było by grejt
goral_44 Napisano 22 Wrzesień 2015 Napisano 22 Wrzesień 2015 Okręt nawet ciut podobny do oryginału, tylko z tego co się znam okrętach to był Yamato i Musashi. Yamamoto to japoński Admirał, głównodowodzący Flotą w czasie ataku na Pearl Harbour. Jak możesz sprzedaj go do gry World of warships, gdzie będzie sie stanowczo wyróżniał na tle tamtejszych kmiotów statkowych, kompletnie nie pasujących do nazw jakie nosiły okręty.
Rekomendowane odpowiedzi