Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zaczynam właśnie pracę z 3DS. Zabrałem się za tworzenie modeli samochodów. Przygotowałem sobie do tego odpowiedni blueprint tylko po załadowaniu go do 3DS'a pojawia się problem, a mianowicie. Kiedy dodam go jako "materiał" poprzez bitmapę jego jakość drastycznie spada i nie można na czymś takim pracować.

 

Próbowałem różnych ostawień programu począwszy od ustawień z menu "Views > Show Materials In Viewport As > Realistic Materials with Maps" Ta opcja zdaje się wgl. nie działać u mnie, albo ja po prostu odnoszę takie wrażenie. Po jej kliknięciu nic się nie dzieje. Próbowałem bawić się również z sterownikami graficznymi dostępnym z opcji "Customize" Niestety zamierzonego efektu nie udało mi się osiągnąć :/

Proszę o pomoc.

 

Poniżej zamieszczam widok z 3DS'a oraz oryginalny wygląd blueprintu.

 

Oryginał: http://i.imgur.com/1A3iFfL.png

W programie: http://i.imgur.com/u4hdxDL.png

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Viewport configuration/Display performance/Viewport Images and Textures Display Resolution i tam możesz podnieść jakość textur.

Napisano

[+], Configure Viewports..., zakładka Display Performance, Texture Maps: (zmień 1024 na co najmniej 2048 - apply, OK i nadaj jeszcze raz teksturę materiału)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności