Napisano 30 Wrzesień 20159 l Witam, zaczynam właśnie pracę z 3DS. Zabrałem się za tworzenie modeli samochodów. Przygotowałem sobie do tego odpowiedni blueprint tylko po załadowaniu go do 3DS'a pojawia się problem, a mianowicie. Kiedy dodam go jako "materiał" poprzez bitmapę jego jakość drastycznie spada i nie można na czymś takim pracować. Próbowałem różnych ostawień programu począwszy od ustawień z menu "Views > Show Materials In Viewport As > Realistic Materials with Maps" Ta opcja zdaje się wgl. nie działać u mnie, albo ja po prostu odnoszę takie wrażenie. Po jej kliknięciu nic się nie dzieje. Próbowałem bawić się również z sterownikami graficznymi dostępnym z opcji "Customize" Niestety zamierzonego efektu nie udało mi się osiągnąć :/ Proszę o pomoc. Poniżej zamieszczam widok z 3DS'a oraz oryginalny wygląd blueprintu. Oryginał: http://i.imgur.com/1A3iFfL.png W programie: http://i.imgur.com/u4hdxDL.png
Napisano 30 Wrzesień 20159 l Viewport configuration/Display performance/Viewport Images and Textures Display Resolution i tam możesz podnieść jakość textur.
Napisano 30 Wrzesień 20159 l [+], Configure Viewports..., zakładka Display Performance, Texture Maps: (zmień 1024 na co najmniej 2048 - apply, OK i nadaj jeszcze raz teksturę materiału)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto