Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zaczynam właśnie pracę z 3DS. Zabrałem się za tworzenie modeli samochodów. Przygotowałem sobie do tego odpowiedni blueprint tylko po załadowaniu go do 3DS'a pojawia się problem, a mianowicie. Kiedy dodam go jako "materiał" poprzez bitmapę jego jakość drastycznie spada i nie można na czymś takim pracować.

 

Próbowałem różnych ostawień programu począwszy od ustawień z menu "Views > Show Materials In Viewport As > Realistic Materials with Maps" Ta opcja zdaje się wgl. nie działać u mnie, albo ja po prostu odnoszę takie wrażenie. Po jej kliknięciu nic się nie dzieje. Próbowałem bawić się również z sterownikami graficznymi dostępnym z opcji "Customize" Niestety zamierzonego efektu nie udało mi się osiągnąć :/

Proszę o pomoc.

 

Poniżej zamieszczam widok z 3DS'a oraz oryginalny wygląd blueprintu.

 

Oryginał: http://i.imgur.com/1A3iFfL.png

W programie: http://i.imgur.com/u4hdxDL.png

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

[+], Configure Viewports..., zakładka Display Performance, Texture Maps: (zmień 1024 na co najmniej 2048 - apply, OK i nadaj jeszcze raz teksturę materiału)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności