Orothus Napisano 30 Wrzesień 2015 Napisano 30 Wrzesień 2015 Witam, zaczynam właśnie pracę z 3DS. Zabrałem się za tworzenie modeli samochodów. Przygotowałem sobie do tego odpowiedni blueprint tylko po załadowaniu go do 3DS'a pojawia się problem, a mianowicie. Kiedy dodam go jako "materiał" poprzez bitmapę jego jakość drastycznie spada i nie można na czymś takim pracować. Próbowałem różnych ostawień programu począwszy od ustawień z menu "Views > Show Materials In Viewport As > Realistic Materials with Maps" Ta opcja zdaje się wgl. nie działać u mnie, albo ja po prostu odnoszę takie wrażenie. Po jej kliknięciu nic się nie dzieje. Próbowałem bawić się również z sterownikami graficznymi dostępnym z opcji "Customize" Niestety zamierzonego efektu nie udało mi się osiągnąć :/ Proszę o pomoc. Poniżej zamieszczam widok z 3DS'a oraz oryginalny wygląd blueprintu. Oryginał: http://i.imgur.com/1A3iFfL.png W programie: http://i.imgur.com/u4hdxDL.png
natas Napisano 30 Wrzesień 2015 Napisano 30 Wrzesień 2015 Viewport configuration/Display performance/Viewport Images and Textures Display Resolution i tam możesz podnieść jakość textur.
Pleszer Napisano 30 Wrzesień 2015 Napisano 30 Wrzesień 2015 [+], Configure Viewports..., zakładka Display Performance, Texture Maps: (zmień 1024 na co najmniej 2048 - apply, OK i nadaj jeszcze raz teksturę materiału)
Orothus Napisano 30 Wrzesień 2015 Autor Napisano 30 Wrzesień 2015 Dziękuję za pomoc. Teraz można pracować :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się