Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Orothus

Blueprints a jakość grafiki w viewportach...

Question

Witam, zaczynam właśnie pracę z 3DS. Zabrałem się za tworzenie modeli samochodów. Przygotowałem sobie do tego odpowiedni blueprint tylko po załadowaniu go do 3DS'a pojawia się problem, a mianowicie. Kiedy dodam go jako "materiał" poprzez bitmapę jego jakość drastycznie spada i nie można na czymś takim pracować.

 

Próbowałem różnych ostawień programu począwszy od ustawień z menu "Views > Show Materials In Viewport As > Realistic Materials with Maps" Ta opcja zdaje się wgl. nie działać u mnie, albo ja po prostu odnoszę takie wrażenie. Po jej kliknięciu nic się nie dzieje. Próbowałem bawić się również z sterownikami graficznymi dostępnym z opcji "Customize" Niestety zamierzonego efektu nie udało mi się osiągnąć :/

Proszę o pomoc.

 

Poniżej zamieszczam widok z 3DS'a oraz oryginalny wygląd blueprintu.

 

Oryginał: http://i.imgur.com/1A3iFfL.png

W programie: http://i.imgur.com/u4hdxDL.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Viewport configuration/Display performance/Viewport Images and Textures Display Resolution i tam możesz podnieść jakość textur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

[+], Configure Viewports..., zakładka Display Performance, Texture Maps: (zmień 1024 na co najmniej 2048 - apply, OK i nadaj jeszcze raz teksturę materiału)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy