skalpel3d Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 (edytowane) Witam robię właśnie ujęcia osiedla zlotu ptaka i nagle wyszły dziwne efekty na obiektach soft to max +vra 3.2, od razu mówię ze te błędy wychodzą tylko pod kamerą do ujęcia z lotu ptaka na normalnych ujęciach jest wszytko oki zresztą można zobaczyć w tym poście , od razu uprzedzam ze w tych miejscach niema powielonej geometrii a zachowując ten sam kat tylko dając kamerę bliżej tez wychodzi wszytko ładnie i czysto. Nie sa to także ani normale ani diplacement. Scena jest święcona hdri jak ja przerzuciłem na corone jest wszytko oki ale wtedy niestety czas mnie zabije bo to spore plansze mają być. Z góry dzięki za podpowiedzi Edytowane 25 Październik 2015 przez skalpel3d
Maciek Jutrzenka Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 (edytowane) z cyklu: co tym razem vray, odwala. XD Ale to ten błąd jest tylko pod jednym kątem i tylko na pewnej odległości? to nie opłaca ci się zmienić kąt o te 0.1 i trajektorie lotu odrobineczkę? + czy patrzyłeś jak wygląda sprawa z clippingiem kamery? Edytowane 25 Październik 2015 przez Maciek Jutrzenka
skalpel3d Napisano 25 Październik 2015 Autor Napisano 25 Październik 2015 Maćku to już też przetestowałem, już nawet renderowałem bez kamery. Teraz sprawdzam podbicie samplowania
Maciek Jutrzenka Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 (edytowane) weź ściągnij corone teraz jest darmowa beta 1.3.. wrzuć to do tego convertera wyrenderuj i z głowy.. - - - Połączono posty - - - ej a próbowałeś przesunąć całą scenę albo troche jeden dom? // edit ahh teraz przeczytałem że już renderowałeś na coronie. ;x Edytowane 25 Październik 2015 przez Maciek Jutrzenka
skalpel3d Napisano 25 Październik 2015 Autor Napisano 25 Październik 2015 Maciek wrzuciłem do corony i tam jest oki ale niestety plansze mają mieć 10k pix dłuższy bok i corona będzie to liczyć w .........Ale spróbuje jeszcze z przesunięciem sceny na razie podbicie samplowani spowodowało ze zniknęły te cuda na dachu przy oknach podwójnych
skalpel3d Napisano 25 Październik 2015 Autor Napisano 25 Październik 2015 Nie, jak coś to używam zdepth
skalpel3d Napisano 26 Październik 2015 Autor Napisano 26 Październik 2015 rly napisałem na początku ze nie normal i nie displacement :)
olaf Napisano 26 Październik 2015 Napisano 26 Październik 2015 To. W kazdej rozdzialce odwala? Moze 150% byloby bez artefaktow? Moze faktycznie najwygodniej bedzie przelaczyc kamere na innego ptaka jak mowisz, ze inny ustaw nie generuje tego. Chyba ze ta skala ma tak caly czas.
skalpel3d Napisano 26 Październik 2015 Autor Napisano 26 Październik 2015 Dzięki wszystkim za podpowiedzi i dobre chęci :). ale pomogła banalna sprawa przeniosłem scena do maxa 2016 nie zmieniłem żadnych ustawień, zapisałem z powrotem do 2014 i wszytko śmiga bez żadnych paskudztw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się