pbcg Napisano 16 Listopad 2015 Napisano 16 Listopad 2015 Witam Postać: LIZOR od lizania ;) Skulpt w Zbrashu, jeszcze bez kolorków i paznokci. Pomocne uwagi mile widziane. Pozdrawiam
gryzon Napisano 16 Listopad 2015 Napisano 16 Listopad 2015 Widzę że dopiero zaczynasz. Fajnie że pracujesz nad detalem ale to wszystko musi być podparte bazową formą. Przy następnej kreaturce poświęć więcej czasu na sam base mesh. Podglądaj prawdziwe zwierzęta i postacie stworzone przez innych artystów. Zwróć uwagę na proporcję kończyn do samego tułowia. Zastanów się jak takie zwierze będzie się poruszać itd. Proporcje, proporcje i jeszcze raz proporcje. Powodzenia!
pbcg Napisano 17 Listopad 2015 Autor Napisano 17 Listopad 2015 Dziękuje za odpowiedz gryzon, choć ja do końca nie chciałem by postać była realistyczna, a bardziej karykaturalna, bardziej śmieszna niż straszna. Przejrzałem twoją teczkę 3D, masz ładnie zdetalowane modele i bardzo realistyczne, widać wprawę. Myślę że więcej realizmu u mnie przyjdzie z czasem. Pozdrawiam P.S. jak się wstawia do posta jak u niektórych: TAK , NIE , PLUS, MINUS, DZIĘKI, itp?
Maciek Jutrzenka Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 nawet karykatury są podparte anatomią w dosyć mocnym stopniu prawdę mówiąc. :P ale nie tak źle jak na poczatki co do P.S. jak się wstawia do posta jak u niektórych: TAK , NIE , PLUS, MINUS, DZIĘKI, itp? tego się nie wstawia to po prostu jest
gryzon Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 ... Myślę że więcej realizmu u mnie przyjdzie z czasem. Na pewno ale nie popełniaj mojego błędu i nie idź w detal do póki nie masz poprawnej bazy. Tak jak Maciek wspomniał nawet karykatury są podparte anatomią. Zacznij od tego co jest Ci najbardziej znane np. zwierzęta, modeluj je bo jest zdjęć w bród a jest to doskonała praktyka jeśli chcesz pójść w design jakiś wymyślnych kreatur.
JackTheRippy Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 Moge sie smialo podpisac pod tym co mowia Maciek i Gryzon. Nie zaczynaj od wymyslanych potworow, itp. Wszystko w rzezbieniu sprowadza sie do znajomosci anatomii czlowieka/zwierzat. Sam stracilem rok bawiac sie w robienie stworkow, teraz wiem, ze byla to niesamowita strata czasu. To samo tyczy sie rysowania karykatur, bez znajomosci anatomii twarzy, nigdy nie narysujesz poprawnie karykatury. Nauka antomii na dluzsza mete jest nudna, ale jest to cos przez co musisz przejsc.
pbcg Napisano 18 Listopad 2015 Autor Napisano 18 Listopad 2015 Dzięki chłopaki za komentarze Modelowanie realistyczne wydaje mi się trochę nudne;), ale jest dużo prawdy w tym co piszecie. Większość osób zaczyna od stworków, może przez to że daje to pewien margines błędu;) Następna postać będzie nieco bardziej realistycznie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się