gregoryeel123 Napisano 30 Listopad 2015 Napisano 30 Listopad 2015 Cześć, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak podzielić zwykłą płaszczyznę na koła? Jest do tego jakiś modyfikator? Będe wdzięczny za podpowiedź Pozdrawiam
Hris Napisano 30 Listopad 2015 Napisano 30 Listopad 2015 A możesz doprecyzować - czy chodzi o to by to co teraz jest na obrazku jako czerwone linie zamieniło się w poligony ale jakby przyklejone do tej szarej płaszczyzny?
gregoryeel123 Napisano 30 Listopad 2015 Autor Napisano 30 Listopad 2015 Dziękuje za odpowiedź, chodzi o uzyskanie takiego efektu: muszę najpierw wygiąć płaszczyznę a następnie podzielić ją na okręgi tej samej wielkości i usunąć pozostałość...
Maciek Jutrzenka Napisano 30 Listopad 2015 Napisano 30 Listopad 2015 modelujesz jedno koło Array a potem modyfikator shrinkwrap robi on że po prostu robi projekcje danej gometri na geometrie którą wskażesz czyli no Jak UV'ka owija się :D tak w blenderze. Generalnie no ja bym wymodelował pattern a potem snap do płaszczyczny krzywej i ju
Ania Napisano 30 Listopad 2015 Napisano 30 Listopad 2015 (edytowane) A jaki soft? W maxie http://www.itoosoft.com/freeplugins/clone.php tym pluginem (nałożonym dwukrotnie, raz na X dwa na Y) stworzysz array z kółek, i następnie Conform Space Warp. Alternatywnie na bardziej złożone tego typu obiekty (typu pierwszy obrazek w poście #3) jest bardzo dobry plugin Itoo Railclone, niestety nie darmowy. Edytowane 30 Listopad 2015 przez Ania
gregoryeel123 Napisano 30 Listopad 2015 Autor Napisano 30 Listopad 2015 Zrobiłem tak jak mówisz, co masz na myśli mówiąc "Conform Space Warp"? to jest jakiś modyfikator? nie mogę go znaleźć na liście...
Ania Napisano 30 Listopad 2015 Napisano 30 Listopad 2015 Sprawdź w helpie. To space warp, nie modyfikator. Alternatywnie Conform compound object, ale wydaje mi się że space warpy są wygodniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi