Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

czy ktoś może mi podpowiedzieć jak podzielić zwykłą płaszczyznę na koła? Jest do tego jakiś modyfikator? Będe wdzięczny za podpowiedź

 

2lurkol.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A możesz doprecyzować - czy chodzi o to by to co teraz jest na obrazku jako czerwone linie zamieniło się w poligony ale jakby przyklejone do tej szarej płaszczyzny?

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedź, chodzi o uzyskanie takiego efektu: 24v18q1.jpg muszę najpierw wygiąć płaszczyznę a następnie podzielić ją na okręgi tej samej wielkości i usunąć pozostałość...1jwawm.jpg

Napisano

modelujesz jedno koło Array a potem modyfikator shrinkwrap robi on że po prostu robi projekcje danej gometri na geometrie którą wskażesz czyli no Jak UV'ka owija się :D tak w blenderze.

 

Generalnie no ja bym wymodelował pattern a potem snap do płaszczyczny krzywej i ju

Napisano

A jaki soft?

W maxie http://www.itoosoft.com/freeplugins/clone.php tym pluginem (nałożonym dwukrotnie, raz na X dwa na Y) stworzysz array z kółek, i następnie Conform Space Warp.

 

Alternatywnie na bardziej złożone tego typu obiekty (typu pierwszy obrazek w poście #3) jest bardzo dobry plugin Itoo Railclone, niestety nie darmowy.

Edytowane przez Ania

Napisano
  • Autor
i540ba.jpg Zrobiłem tak jak mówisz, co masz na myśli mówiąc "Conform Space Warp"? to jest jakiś modyfikator? nie mogę go znaleźć na liście...
Napisano

Sprawdź w helpie. To space warp, nie modyfikator.

Alternatywnie Conform compound object, ale wydaje mi się że space warpy są wygodniejsze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności