Skocz do zawartości

Interior: Małe mieszkanie w UE4


tomaszgora

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim,

forum przeglądam od dawna, ale w końcu nadszedł czas na pokazanie czegoś od siebie. Unreal Engine 4 może nie zyskał jeszcze na popularności ale daje możliwości, o których w przypadku statycznych renderów można tylko pomarzyć.

Rzućcie okiem na kilka screenów (surówka bez photoshopa) i film prezentujący możliwość zmiany materiałów i modeli we wnętrzu.

Co myślicie?

 

 

Jak znajdą się chętni to postaram się udostępnić wam samą apkę, tak żeby każdy mógł zobaczyć na własnym kompie jak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki dzięki :) co do sprzętu na jakim to działa to ciężko mi powiedzieć. Ja pracuje na i7 4790 GTX 970 32 GB ramu i działa płynnie w 60 klatkach.

Ale pracuje teraz nad czyms nowym. Mianowicie po lekkim obniżeniu detali i jakości grafiki odpalam tę wizualizację na tablecie shield k1. Mamy zatem pełną funkcjonalność pokazana na filmke na sprzęcie moblinym, który możemy podpiąć pod dowolny telewizor z HDMI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki :) co do sprzętu na jakim to działa to ciężko mi powiedzieć. Ja pracuje na i7 4790 GTX 970 32 GB ramu i działa płynnie w 60 klatkach.

Ale pracuje teraz nad czyms nowym. Mianowicie po lekkim obniżeniu detali i jakości grafiki odpalam tę wizualizację na tablecie shield k1. Mamy zatem pełną funkcjonalność pokazana na filmke na sprzęcie moblinym, który możemy podpiąć pod dowolny telewizor z HDMI.

 

No właśnie zassałem UE4 i przyznam szczerze, że cały ten edytor i wszystko jest tak bardzo intuicyjne, że aż sam nie wierzę (import, edycja, materiały itp.) Pewnie jakieś kolejne rzeczy przysporzą mi problemów bo już je mam ale na prawdę pozytywnie mnie to zaskoczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak znajdą się chętni to postaram się udostępnić wam samą apkę, tak żeby każdy mógł zobaczyć na własnym kompie jak to działa.

 

Jestem chętny ;) Świetnie to wygląda, piękne czasy się szykują, całkiem dosłownie z resztą.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zassałem i pobiegałem :) świetne. W prawdzie widać problemy np.: w lustrach bo czasem przy obracaniu pojawia się na ułamek sek. czarny fragment ale to chyba tak mały detal, że normalny człowiek nawet nie będzie zwracał uwagi na coś takiego bo będzie zajarany w ogóle całokształtem :)

 

Swoją drogą: to zajmuje 1gb. Jaka część z tego to modele, tekstury itp. czyli to co wrzuciłeś a jaką część stanowią pliki związane z silnikiem, biblioteki itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak łatwo powiedzieć ile zajmują same modele tekstury itp. Zasadniczo będzie to ok 880mb, z tym, że plik, który to ma spakowane te wszystkie rzeczy mieści też wszystkie dźwięki, skrypty, tzw blueprinty.

Poza tym nie starałem się zbytnio przy optymalizacji i większość modeli jest hi poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również ściągnąłem - super sprawa. Gratulacje :) czy mógłbyś zdradzić w jaki sposób zrobiłeś lustro? Od jakiegoś czasu też męczę jeden projekt po godzinach i te wszystkie standardowe techniki z reflection capture zostawiają sporo do życzenia, delikatnie mówiąc...

 

Wesołych Świąt! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności