tomaszgora Napisano 18 Grudzień 2015 Napisano 18 Grudzień 2015 Hej wszystkim, forum przeglądam od dawna, ale w końcu nadszedł czas na pokazanie czegoś od siebie. Unreal Engine 4 może nie zyskał jeszcze na popularności ale daje możliwości, o których w przypadku statycznych renderów można tylko pomarzyć. Rzućcie okiem na kilka screenów (surówka bez photoshopa) i film prezentujący możliwość zmiany materiałów i modeli we wnętrzu. Co myślicie? Jak znajdą się chętni to postaram się udostępnić wam samą apkę, tak żeby każdy mógł zobaczyć na własnym kompie jak to działa.
gnacik Napisano 18 Grudzień 2015 Napisano 18 Grudzień 2015 Co tu dużo mówić... postęp... idzie nowe! Niektórzy nawet wizek takich nie robią, a tu realtime. Nieźle.
jacekszy0 Napisano 18 Grudzień 2015 Napisano 18 Grudzień 2015 O kurczątko. Świetnie to wygląda. Taka podmiana rzeczy w locie na prawdę robi wrażenie:) Takie coś "lata" na średnim domowym komputerze przeciętnego powiedzmy gracza coś jak do wiedźmina na średnich detalach czy jednak coś lepszego potrzeba?
tomaszgora Napisano 19 Grudzień 2015 Autor Napisano 19 Grudzień 2015 Dzięki dzięki :) co do sprzętu na jakim to działa to ciężko mi powiedzieć. Ja pracuje na i7 4790 GTX 970 32 GB ramu i działa płynnie w 60 klatkach. Ale pracuje teraz nad czyms nowym. Mianowicie po lekkim obniżeniu detali i jakości grafiki odpalam tę wizualizację na tablecie shield k1. Mamy zatem pełną funkcjonalność pokazana na filmke na sprzęcie moblinym, który możemy podpiąć pod dowolny telewizor z HDMI.
olaf Napisano 19 Grudzień 2015 Napisano 19 Grudzień 2015 gratulacje, wyszlo swietnie i super pomysl z prezentacja na tv - wizyta u klienta czy w agencji - czad. Nawet taką klitkę jak w przykładzie da sie sprzedać ;)
jacekszy0 Napisano 19 Grudzień 2015 Napisano 19 Grudzień 2015 Dzięki dzięki :) co do sprzętu na jakim to działa to ciężko mi powiedzieć. Ja pracuje na i7 4790 GTX 970 32 GB ramu i działa płynnie w 60 klatkach. Ale pracuje teraz nad czyms nowym. Mianowicie po lekkim obniżeniu detali i jakości grafiki odpalam tę wizualizację na tablecie shield k1. Mamy zatem pełną funkcjonalność pokazana na filmke na sprzęcie moblinym, który możemy podpiąć pod dowolny telewizor z HDMI. No właśnie zassałem UE4 i przyznam szczerze, że cały ten edytor i wszystko jest tak bardzo intuicyjne, że aż sam nie wierzę (import, edycja, materiały itp.) Pewnie jakieś kolejne rzeczy przysporzą mi problemów bo już je mam ale na prawdę pozytywnie mnie to zaskoczyło.
Loozack Napisano 19 Grudzień 2015 Napisano 19 Grudzień 2015 Jak znajdą się chętni to postaram się udostępnić wam samą apkę, tak żeby każdy mógł zobaczyć na własnym kompie jak to działa. Jestem chętny ;) Świetnie to wygląda, piękne czasy się szykują, całkiem dosłownie z resztą. Pozdrawiam.
1pudel Napisano 19 Grudzień 2015 Napisano 19 Grudzień 2015 świetny motyw z tymi interaktywnymi gadżetami jak mapka itd teraz takie prezentacje nabierają sensu
Reanimator Napisano 19 Grudzień 2015 Napisano 19 Grudzień 2015 Bardzo fajny pomysl i realizacja, gratulacje!
tomaszgora Napisano 21 Grudzień 2015 Autor Napisano 21 Grudzień 2015 Hej, jak chcecie sami przejść się po mieszkanku zapraszam do pobierania: http://we.tl/PTWqBDFATM być może nie wszystko jeszcze działa tak jak powinno ale możecie już zobaczyć co i jak :)
jacekszy0 Napisano 21 Grudzień 2015 Napisano 21 Grudzień 2015 Zassałem i pobiegałem :) świetne. W prawdzie widać problemy np.: w lustrach bo czasem przy obracaniu pojawia się na ułamek sek. czarny fragment ale to chyba tak mały detal, że normalny człowiek nawet nie będzie zwracał uwagi na coś takiego bo będzie zajarany w ogóle całokształtem :) Swoją drogą: to zajmuje 1gb. Jaka część z tego to modele, tekstury itp. czyli to co wrzuciłeś a jaką część stanowią pliki związane z silnikiem, biblioteki itp. ?
tomaszgora Napisano 22 Grudzień 2015 Autor Napisano 22 Grudzień 2015 Nie jest tak łatwo powiedzieć ile zajmują same modele tekstury itp. Zasadniczo będzie to ok 880mb, z tym, że plik, który to ma spakowane te wszystkie rzeczy mieści też wszystkie dźwięki, skrypty, tzw blueprinty. Poza tym nie starałem się zbytnio przy optymalizacji i większość modeli jest hi poly.
Gruby Napisano 24 Grudzień 2015 Napisano 24 Grudzień 2015 Również ściągnąłem - super sprawa. Gratulacje :) czy mógłbyś zdradzić w jaki sposób zrobiłeś lustro? Od jakiegoś czasu też męczę jeden projekt po godzinach i te wszystkie standardowe techniki z reflection capture zostawiają sporo do życzenia, delikatnie mówiąc... Wesołych Świąt! :)
tomaszgora Napisano 24 Grudzień 2015 Autor Napisano 24 Grudzień 2015 Poczytaj tu https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Resources/ContentExamples/Reflections/1_7/index.html I tu
Gruby Napisano 27 Grudzień 2015 Napisano 27 Grudzień 2015 Wielkie dzięki :). Przyjrzę się temu z bliska w wolnej chwili.
tomaszgora Napisano 29 Grudzień 2015 Autor Napisano 29 Grudzień 2015 link się zdeaktywował. Dla chętnych http://1drv.ms/1UfjtqB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się