mirass Napisano 29 Grudzień 2015 Napisano 29 Grudzień 2015 Wrzucam na plane jpg jako bitmapę i chcę ją widzieć w viewportcie. Zawsze było ok. Teraz po przeinstalowaniu programu nagle bitmapa jest niewyraźna. Wygląda to tak: Znalazłem temat o tym: http://max3d.pl/forum/threads/3232-Dlaczego-blueprint-tekstura-na-moim-obiekcie-wygl%C4%85da-brzydko-w-viewporcie Próbowałem działać według tego co jest tam napisane, jednak w mojej wersji 3ds maxa nie ma takich opcji. 3ds max 2014 + vray. Ktoś ma pojęcie co może być nie tak?
stormwind Napisano 30 Grudzień 2015 Napisano 30 Grudzień 2015 Możesz zwiększyć rozmiar tekstury przez MaxScript lub użyć gotowych skryptów, ja używałem pierwszego http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-set-texture-size-limit http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-texture-tweaker od wersji 2015 te opcję są dostępne w konfiguracji viewportu
Nathanielxd Napisano 30 Grudzień 2015 Napisano 30 Grudzień 2015 A w 2014 jak się zwiększy rozdzielczość w viewport configuration -> viewport images and textures display resolution to nie poprawi się?
mirass Napisano 30 Grudzień 2015 Autor Napisano 30 Grudzień 2015 Zwiększyłem rozdzielczość w viewport configuration i zadziałało. Wcześniej już tego próbowałem jednak podałem zbyt małe wartości żeby było widać różnicę. Dzięki wielkie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się