Napisano 29 Grudzień 20159 l Wrzucam na plane jpg jako bitmapę i chcę ją widzieć w viewportcie. Zawsze było ok. Teraz po przeinstalowaniu programu nagle bitmapa jest niewyraźna. Wygląda to tak: Znalazłem temat o tym: http://max3d.pl/forum/threads/3232-Dlaczego-blueprint-tekstura-na-moim-obiekcie-wygl%C4%85da-brzydko-w-viewporcie Próbowałem działać według tego co jest tam napisane, jednak w mojej wersji 3ds maxa nie ma takich opcji. 3ds max 2014 + vray. Ktoś ma pojęcie co może być nie tak?
Napisano 30 Grudzień 20159 l Możesz zwiększyć rozmiar tekstury przez MaxScript lub użyć gotowych skryptów, ja używałem pierwszego http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-set-texture-size-limit http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-texture-tweaker od wersji 2015 te opcję są dostępne w konfiguracji viewportu
Napisano 30 Grudzień 20159 l A w 2014 jak się zwiększy rozdzielczość w viewport configuration -> viewport images and textures display resolution to nie poprawi się?
Napisano 30 Grudzień 20159 l Autor Zwiększyłem rozdzielczość w viewport configuration i zadziałało. Wcześniej już tego próbowałem jednak podałem zbyt małe wartości żeby było widać różnicę. Dzięki wielkie za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto