Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

Mialem ostatnio chwilę przerwy od pracy więc dla własnej uciechy zlożyłem sobie kilka animacji, które zrobiłem do Wiedźmina 3.

Wszystkie animacje robione w MotionBuilderze. Wszystko keyframe. Może komuś się spodoba:

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne :) Do dziś nie mogę się nadziwić jak Wy z tym Mobu przeżyliście tyle lat no ale cóż... ;)

 

(tylko czemu ciągle słyszę: "słyszeeeeee... słyyyyszeeeeee..." :) )

Napisano

Hehe, no bez tego HITu podobno animacja reakci na uderzenie trochę dziwnie wyglądalo, ale fakt, może to podmienie :)

 

Ale fakt, używanie Mobu do potworów to nie jest przyjemna rzecz, a tworzenie rigu do ropuchy too była przygoda :)

Napisano

Niestety żadnej magii, głównie kostki. Tylko ropucha te dwie narośle przy szyi ma zrobione na morphie. Reszta mięska to kości i prosty system który je "symulował" - dumpowal ich pozycję w stosunku do pozycji ropuchy. Więc raczej malo skomplikowane systemy.

Napisano

super:) podoba się wszystko, szczególnie uznanie za drugą (latającą) postać. wiem z doświadczenia jak czasem ciężko jest się wstrzelić w synchronizację animacji skrzydeł pomiędzy idlem, a różnymi reakcjami.

miałem przyjemność przy jednym z ostatnich projektów animować bardzo podobne postacie do tego latającego, nie było łatwo bo rig był na Bipedzie, a ja go po prostu nie trawię:)

Napisano

:) Jest mi bardzo miło że komuś podoba się moja praca.

 

@zio_mal No fakt, z tymi skrzydłami nie jest łatwo ale jak bym miał to w 3dsmaxie i na Bipedzie animować to bym pogryzł, więc szacuneczek :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności