Riko Napisano 4 Styczeń 2016 Share Napisano 4 Styczeń 2016 Hej, Mialem ostatnio chwilę przerwy od pracy więc dla własnej uciechy zlożyłem sobie kilka animacji, które zrobiłem do Wiedźmina 3. Wszystkie animacje robione w MotionBuilderze. Wszystko keyframe. Może komuś się spodoba: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osael Napisano 4 Styczeń 2016 Share Napisano 4 Styczeń 2016 Cudowne wyczucie balansu ciała! Gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Bedzie HIT..juz jest. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Bardzo fajne :) Do dziś nie mogę się nadziwić jak Wy z tym Mobu przeżyliście tyle lat no ale cóż... ;) (tylko czemu ciągle słyszę: "słyszeeeeee... słyyyyszeeeeee..." :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riko Napisano 5 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2016 Hehe, no bez tego HITu podobno animacja reakci na uderzenie trochę dziwnie wyglądalo, ale fakt, może to podmienie :) Ale fakt, używanie Mobu do potworów to nie jest przyjemna rzecz, a tworzenie rigu do ropuchy too była przygoda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riko Napisano 5 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2016 Niestety żadnej magii, głównie kostki. Tylko ropucha te dwie narośle przy szyi ma zrobione na morphie. Reszta mięska to kości i prosty system który je "symulował" - dumpowal ich pozycję w stosunku do pozycji ropuchy. Więc raczej malo skomplikowane systemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Wow mega zapewne będzie front. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 super:) podoba się wszystko, szczególnie uznanie za drugą (latającą) postać. wiem z doświadczenia jak czasem ciężko jest się wstrzelić w synchronizację animacji skrzydeł pomiędzy idlem, a różnymi reakcjami. miałem przyjemność przy jednym z ostatnich projektów animować bardzo podobne postacie do tego latającego, nie było łatwo bo rig był na Bipedzie, a ja go po prostu nie trawię:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riko Napisano 6 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2016 :) Jest mi bardzo miło że komuś podoba się moja praca. @zio_mal No fakt, z tymi skrzydłami nie jest łatwo ale jak bym miał to w 3dsmaxie i na Bipedzie animować to bym pogryzł, więc szacuneczek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się