Nero87 Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Czy ktoś z Was wie jak osiągnąć taki efekt w 3DSie / VRay? Tworzę lampę z umieszczoną wewnątrz żarówką, próbowałem już kilku opcji ale nie ogarniam jak to rozgryźć :/ Chodzi mi o niebieski szkiełko PLASTIK, który przepuszczałby lekko światło tworząc mgiełkę jak poniżej. Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 (edytowane) Niebieski kolor w slocie "fog" Edytowane 5 Styczeń 2016 przez Pawelkos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 to vray sam z siebie nie renderuje światła w ten sposób że jeśli mam źródło światłą białe. wsadzone w szklaną czerwoną kulę to wtedy świeci na czerwono..? Bo jeśli chodzi o tą poświate. to to jest czysty compositing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi