Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 (edytowane) Moje ostatnie podejscie do koncowego rezultatu. Wrzucam ostatnia wersje renderu + kilka screenow z Viewportu. Poprawilem przede wszystkim tekstury i zastosowalem post pro. Licze na komentarze! Soft: Blender, Photoshop, Substance Painter https://www.dropbox.com/s/b93t59np7ll3zft/bentley%20render%2099.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/kp475pc7ro1p31p/bentley%20render%20102.png?dl=0 Edytowane 11 Styczeń 2016 przez Akierek
Sebazx6r Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 (edytowane) Fajnie... Proponuje powalczyc w photoshopie finalnie. Moze cos takiego. Edytowane 11 Styczeń 2016 przez Sebazx6r
Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Napisano 11 Styczeń 2016 Hmm.. finalnie to sporzadzilem taki post pro .
Sebazx6r Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 Spoko rób nastepne. Nastepnym razem zrob kawalek bieznika na płasktak by wmiare bylo rowno siatka i ladnie pod moddyfikator smooth z poziomu renderingu dzialalo (subD). Zduplikuj zmerguje i bend, merge potem dodacj boki przez extrud. Bo ten bieznika taki low poly teraz i na oddzielnej geomtrii.
Gajowy Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 Zrobiłeś bardzo duży postęp jeśli chodzi o modelowanie porównująć tę pracę do początkowych. Teraz siatkę rozkładasz równo i widać, że z głową :) To na plus. No ale jest tutaj kilka rzeczy do poprawy. Po pierwsze nie leży mi oświetlenie. Jest za ciemno. Oświetlenie z tyłu jest bardzo trudne do opanowania i tutaj jest to najszybsza rzecz która można zmienić. Wg. mnie wymaga ono sporo wyczucia i "doświadczenia" żeby przynosiło porządne efekty. Mój 80 letni nauczyciel rysunku powtarzał, że za jego czasów wszyscy się pchali pierwsi do okrągłej auli by zająć miejsce z którego temat był oświetlony z przodu, a Ci ostatni z tylnym oświetleniem mięli w nocy koszmary :) Ja dałbym statndarowo jedno światło jako główne pod lekkim kątem i drugie mniejsze do odbić i zobaczył co z tego wyjdzie. Materiały są dla mine zbyt "metaliczne" i zlewaja się. I sporo przegiąłeś z zabrudzeniami na teksturach, przez co mamy efekt "nie wiadomo o co chodzi" Nie ma spokoju, tylko oko skacze i tak na prawdę nie wiadomo który materiał jest tutaj bazowy. Ja bym to zdecydowanie uspokoił. Materiał podłoża do wymiany. Z post pro bym nie szalał, ja staram się uzyskać końcowy efekt prosto z renderera i jak najmniej kręcić w PS, bo to daje wyczucie w ustawianiu sceny, oświetlenia i materiałów. To tyle ode mnie, jest duża poprawa jakościowa ale jeszcze jest sporo do zrobienia no i przydałoby się więcej ujęć :)
Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Napisano 11 Styczeń 2016 @Gajowy- Dzieki za opinie :) Co do tych bledow to raczej bede staral sie ich uniknac w przyszlosci , w kolejnych pracach. Ale dzieki jeszcze raz!
Rekomendowane odpowiedzi