Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Share Napisano 11 Styczeń 2016 (edytowane) Moje ostatnie podejscie do koncowego rezultatu. Wrzucam ostatnia wersje renderu + kilka screenow z Viewportu. Poprawilem przede wszystkim tekstury i zastosowalem post pro. Licze na komentarze! Soft: Blender, Photoshop, Substance Painter https://www.dropbox.com/s/b93t59np7ll3zft/bentley%20render%2099.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/kp475pc7ro1p31p/bentley%20render%20102.png?dl=0 Edytowane 11 Styczeń 2016 przez Akierek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 11 Styczeń 2016 Share Napisano 11 Styczeń 2016 (edytowane) Fajnie... Proponuje powalczyc w photoshopie finalnie. Moze cos takiego. Edytowane 11 Styczeń 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2016 Hmm.. finalnie to sporzadzilem taki post pro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 11 Styczeń 2016 Share Napisano 11 Styczeń 2016 Spoko rób nastepne. Nastepnym razem zrob kawalek bieznika na płasktak by wmiare bylo rowno siatka i ladnie pod moddyfikator smooth z poziomu renderingu dzialalo (subD). Zduplikuj zmerguje i bend, merge potem dodacj boki przez extrud. Bo ten bieznika taki low poly teraz i na oddzielnej geomtrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 11 Styczeń 2016 Share Napisano 11 Styczeń 2016 Zrobiłeś bardzo duży postęp jeśli chodzi o modelowanie porównująć tę pracę do początkowych. Teraz siatkę rozkładasz równo i widać, że z głową :) To na plus. No ale jest tutaj kilka rzeczy do poprawy. Po pierwsze nie leży mi oświetlenie. Jest za ciemno. Oświetlenie z tyłu jest bardzo trudne do opanowania i tutaj jest to najszybsza rzecz która można zmienić. Wg. mnie wymaga ono sporo wyczucia i "doświadczenia" żeby przynosiło porządne efekty. Mój 80 letni nauczyciel rysunku powtarzał, że za jego czasów wszyscy się pchali pierwsi do okrągłej auli by zająć miejsce z którego temat był oświetlony z przodu, a Ci ostatni z tylnym oświetleniem mięli w nocy koszmary :) Ja dałbym statndarowo jedno światło jako główne pod lekkim kątem i drugie mniejsze do odbić i zobaczył co z tego wyjdzie. Materiały są dla mine zbyt "metaliczne" i zlewaja się. I sporo przegiąłeś z zabrudzeniami na teksturach, przez co mamy efekt "nie wiadomo o co chodzi" Nie ma spokoju, tylko oko skacze i tak na prawdę nie wiadomo który materiał jest tutaj bazowy. Ja bym to zdecydowanie uspokoił. Materiał podłoża do wymiany. Z post pro bym nie szalał, ja staram się uzyskać końcowy efekt prosto z renderera i jak najmniej kręcić w PS, bo to daje wyczucie w ustawianiu sceny, oświetlenia i materiałów. To tyle ode mnie, jest duża poprawa jakościowa ale jeszcze jest sporo do zrobienia no i przydałoby się więcej ujęć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2016 @Gajowy- Dzieki za opinie :) Co do tych bledow to raczej bede staral sie ich uniknac w przyszlosci , w kolejnych pracach. Ale dzieki jeszcze raz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi