Skocz do zawartości

Postać 3d: mech


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No bardzo spoko! Spróbuj może poprawić rener bo szkoda fajnego modelu.

 

W jaki sposób powstają takie obiekty? Jest to modelowane za pomocą zmoddeler'a? Na początku jakaś baza powstaje zrobiona poprzez sculp i retopo?

Edytowane przez Rod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

 

Rod, co masz dokładnie na myśli? to moja pierwsza pracka wyrenderowana w keyshocie, dlatego pytam.

co do sposobu w jaki to wymodelowałem, chciałem nauczyć się jak najwięcej więc próbowałem różnych technik: najpierw zrobiłem bazę, a potem albo własnie retopo albo extract. z zmodelera skorzystałem własciwie tylko przy robieniu czarnych rur(curvetube i jego ulozenie jest zbyt irytujace :D)

 

Damian, dzięki za wskazówkę! faktycznie, brakuje chamfera, ale w następnej pracy jak najbardziej wykorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac ogrom pracy, ale dla mnie torche za duzo detali :) Przeszkadza mi troche gestosc tych podluznych "lusek". Ich obecnosc swiadczy o tym ze element jest ruchomy - wygina sie, a "czolo" jest raczej czescia ktora raczej jest plaska nieruchoma. Sproboj moze z kazdych 2 "lusek" zrobic jedna wieksza. Plus troche dirtu i zniszczenia materialu i bedzie front

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hah, oj tak, trochę dłubania było pbcg :D

słuszna uwaga cucsoniuss, dzięki. właściwie, to teraz kiedy odpocząłem od tej pracki i mogę na nią spojrzeć na świeżo, to myślę, że przedłubałem...

zmniejszyłbym teraz ilość detali i poprawił kilka elementów, ale zacząłem już kolejny projekt i póki co na nim się skupiam. Chociaż, któregoś wieczoru dobrze będzie do tego wrócić i dokończyć jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności