seethelight Napisano 24 Styczeń 2016 Share Napisano 24 Styczeń 2016 (edytowane) Witam, mój pierwszy hard surface :) zbrush+keyshot Edytowane 15 Luty 2016 przez seethelight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rod Napisano 24 Styczeń 2016 Share Napisano 24 Styczeń 2016 (edytowane) No bardzo spoko! Spróbuj może poprawić rener bo szkoda fajnego modelu. W jaki sposób powstają takie obiekty? Jest to modelowane za pomocą zmoddeler'a? Na początku jakaś baza powstaje zrobiona poprzez sculp i retopo? Edytowane 25 Styczeń 2016 przez Rod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 25 Styczeń 2016 Share Napisano 25 Styczeń 2016 Spoko, tylko szkoda, że krawędzie nie mają chamfera. Przez to wszystko wychodzi płasko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seethelight Napisano 25 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2016 Dzięki za komentarze. Rod, co masz dokładnie na myśli? to moja pierwsza pracka wyrenderowana w keyshocie, dlatego pytam. co do sposobu w jaki to wymodelowałem, chciałem nauczyć się jak najwięcej więc próbowałem różnych technik: najpierw zrobiłem bazę, a potem albo własnie retopo albo extract. z zmodelera skorzystałem własciwie tylko przy robieniu czarnych rur(curvetube i jego ulozenie jest zbyt irytujace :D) Damian, dzięki za wskazówkę! faktycznie, brakuje chamfera, ale w następnej pracy jak najbardziej wykorzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 25 Styczeń 2016 Share Napisano 25 Styczeń 2016 Nice. Kitbashing czy wszystko od zera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seethelight Napisano 25 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2016 dziękuję! wszystko od zera, poza mechanizmami wewnątrz głowy(szare elementy) i pistonami na szyi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pbcg Napisano 27 Styczeń 2016 Share Napisano 27 Styczeń 2016 Dość ciekawie to wygląda. I pewno trochę dłubania było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 27 Styczeń 2016 Share Napisano 27 Styczeń 2016 Widac ogrom pracy, ale dla mnie torche za duzo detali :) Przeszkadza mi troche gestosc tych podluznych "lusek". Ich obecnosc swiadczy o tym ze element jest ruchomy - wygina sie, a "czolo" jest raczej czescia ktora raczej jest plaska nieruchoma. Sproboj moze z kazdych 2 "lusek" zrobic jedna wieksza. Plus troche dirtu i zniszczenia materialu i bedzie front Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seethelight Napisano 28 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2016 hah, oj tak, trochę dłubania było pbcg :D słuszna uwaga cucsoniuss, dzięki. właściwie, to teraz kiedy odpocząłem od tej pracki i mogę na nią spojrzeć na świeżo, to myślę, że przedłubałem... zmniejszyłbym teraz ilość detali i poprawił kilka elementów, ale zacząłem już kolejny projekt i póki co na nim się skupiam. Chociaż, któregoś wieczoru dobrze będzie do tego wrócić i dokończyć jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seethelight Napisano 14 Luty 2016 Autor Share Napisano 14 Luty 2016 (edytowane) tak mi to ostatecznie wyszło: Edytowane 15 Luty 2016 przez seethelight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 noo, jakieś milion razy lepsze teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi