Jump to content

Rod

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

About Rod

  • Rank
    Member
  1. Nie wydaje mi się żeby vray padł tak łatwo. Ten renderer idzie z duchem czasu, niedawno stał się rendererem GPU a dzisiaj jest już hybrydowym. I patrząc na showreela z 2017 to... vray ma wzięcie: Wątpię żeby klientów z tego reela interesowała corona.
  2. kontas. co do extrudowania kształtów ze sobą. Nie wiem czy o to Ci chodzi ale chyba opcja: modeling - surface - loft powinna Ci pomoc. http://download.autodesk.com/us/maya/2011help/index.html?url=./files/Surfaces__Loft.htm,topicNumber=d0e251996 A spline i zmniejszanie vertexów: modeling - curves - rebuild curve. W ogolę w zakładce curves powinieneś mieć wszystko czego Ci potrzeba, jest też funkcja attach :D I pisze o Maya 2016 we wcześniejszych było trochę inaczej jesli chodzi o interface. ogólnie krzywe w mayce są średnio fajne.
  3. No bardzo spoko! Spróbuj może poprawić rener bo szkoda fajnego modelu. W jaki sposób powstają takie obiekty? Jest to modelowane za pomocą zmoddeler'a? Na początku jakaś baza powstaje zrobiona poprzez sculp i retopo?
  4. http://www.xnormal.net/ Tutaj akurat wypalasz mapy z obiektów hipoly, chyba o to Ci chodzi. A jeśli nie to może zainteresuje chociaz. Jest za free.
  5. Co do Star Wars: Ja się bawiłem świetnie :D Uważam, że film jest swojego rodzaju ukłonem w stronę EP IV. Jest na prawd solidny, szybka akcja i dużo się dzieje! Nuda? Nieee. Klasyczny klimat (starych)SW w sporej mierze udało się zachować. Polecam. Myślę, że większości będzie się podobać : )
  6. Tak, nawet w artykule jest napisane, że można odliczyć te 86% przy miesięcznych dochodach wynoszących 3200pln. Więc ciekawe.
  7. Jak dowiesz się czegoś więcej daj znać. Ja też tak zrobię. Dzwoniłem raz do NFZ i się o to pytałem. Ale Pani z którą rozmawiałem powiedziała jedynie, że jest coś takiego i że, dużo osób tak robi ale trzeba gadać z księgowością bo ona nie wie nic konkretnego.
  8. 7,7% to wydaje się nie wiele w odniesieniu do tych 86% o których mowa w artykule. Czyli jednak nie jest tak kolorowo. A szkoda. Tak czy siak, dzięki!
  9. Traitor a odliczasz sobie później te składki? Bo chyba jest taka możliwość: http://www.forbes.pl/dobrowolna-skladka-zdrowotna-sie-oplaca-bo-mozna-ja-odliczyc-od-podatku,artykuly,160217,1,1.html Z tego względu też chcę sie dobrowolnie ubezpieczyć, jednak muszę wcześniej upewnić się jak jest z tym zwrotem. Szczegółów niestety nie znam, no ale może Ty coś wiesz? Pzdr
  10. Wiesz może ja po prostu go nie używałem w taki sposób jak się to powinno robić. Ale najprościej w świecie było mi nie wygodnie w nim. Akurat się zainteresowałem retopo więc postanowiłem przetestować obydwa programu, 3d coata i topoguna. I ten pierwszy przekonał mnie już po paru minutach pracy. Jest bardziej intuicyjny i bardzo prosty. No ale to moja ocena i jeśli się dobrze zabrać za topoguna, przeorać te skróty klawiszowe to i może jest lepszym narzędziem :)
  11. Mi nie podszedł TopoGun, także polecam 3d coat'a do tego można w nim zrobić o wiele więcej niż tylko retopo ;)
  12. Zgadzam się z przedmówcami, Wiesiek jest świetny! Od paru lat gry mnie prędzej czy później nużą i nie przechodzę ich w całości. Wiedźmina wydaje mi się, ze ukończę. Z przyjemnością : ]
  13. Bardzo fajne :) Kiecka super. Ale myślę, że odpuściłeś jeszcze dłonie :) Jej prawe przed ramie/dłoń trochę rzucają się w oczu. Szczególnie palce u dłoni wydają się mało przekonujące. Łokieć też.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy